اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

دکترچو: خوشحالم که برای برگزاری گالا می‌روم/ مسکو پایان خوبی برای تکواندو است

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: خیلی خوشحالم که برای برگزاری فینال مسابقات گرندپری و برگزاری جشن برترین‌های سال به مسکو برمی‌گردم که این موضوع می‌تواند پایان خوبی برای تکواندو در سال 2019 باشد.

دکترچو: خوشحالم که برای برگزاری گالا می‌روم/ مسکو پایان خوبی برای تکواندو است

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 128 هوگوپوش از 42 کشور در آخرین مرحله از مسابقات گرندپری به مصاف هم خواهند رفت. در پایان فینال مسابقات جشن برترین‌های سال در مسکو برگزار خواهد شد که برترین مرد و زن تکواندو کار به همراه تکواندوکار جوانمرد انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو پیش از آغاز فینال مسابقات گرندپری مسکو در صحبت‌های خود، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای برگزاری فینال مسابقات گرندپری و برگزاری جشن برترین‌های سال به مسکو برمی‌گردم که این موضوع می‌تواند پایان خوبی برای تکواندو در سال 2019 باشد.

وی افزود: این مسابقات یک فرصت ویژه و شاخصی است برای تکواندوکارانی که می‌خواهند در المپیک 2020 توکیو موفق باشند. من مطمئن هستم که وزرشکاران ما برای هزاران هوادار در سالن مسابقات و خانه‌هایشان به نمایش خواهند گذاشت. برگزاری مراسم جشن برترین‌های سال ما را در این مسابقات تکمیل خواهد کرد، چرا که در این مراسم همه فدراسیون‌ها، مربیان، تکواندوکاران و داوران حضور خواهند داشت. این یک موفقیت بزرگ برای تمام تکواندوکاران است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول