اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

افلاکی: دو سهمیه گرفتیم اما حریفان باید آنالیز شوند/ نباید توریست به توکیو ببریم

مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: دو سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده‌ایم و از امروز کادر فنی باید تمام حریفان آنالیز کند تا نقاط ضعف و قوت ملی پوشان ترمیم شود.

افلاکی: دو سهمیه گرفتیم اما حریفان باید آنالیز شوند/ نباید توریست به توکیو ببریم

مجید افلاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات گرند پری مسکو آیا راضی کننده بود یا خیر،‌ اظهار داشت: ما بیشتر از این از تکواندو انتظار داشتیم. من پیش از آغاز مسابقات گرندپری گفته بودم که بچه‌ها در مسابقات فینال گرندپری مسکو کار سختی را خواهند داشت، اما در روز مسابقات به دور از حاشیه و اتفاق خاص باشند، تیم ملی می‌تواند سه سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کند. خوشبختانه در روسیه دو سهمیه المپیک را کسب کردیم و سهمیه سوم ما به اما و اگر کشیده شده. اگر مردانی بتواند در فینال مسابقات گرنداسلم چین مدال طلا کسب کند، سومین سهمیه تکواندو به دست خواهد آمد. 

وی افزود: کسب سهمیه سوم در مسابقات گرنداسلم چین، واقعا کار سختی خواهد بود. چون آخرین رویداد  و آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است. همه بهترین‌های دنیا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و قطعا کسب سهمیه سیاسی بازی خواهد بود. مردانی کار سختی را پیش رو خواهد داشت. باز هم می‌گویم با توجه به اینکه سجاد در مسکو حریفان خوبی را شکست داده اگر در چین خودش باشد می‌تواند سهمیه را به دست بیاورد.

مربی سابق تیم ملی تکواندو در رابطه با اینکه گرفتن سهمیه مهم نیست و مهم کسب مدال المپیک است، گفت: اینکه ما صرفا فقط سهمیه را کسب کنیم خیلی مهم نیست. کسب مدال آن هم خوشرنگ‌ترین آن در المپیک برای کاروان کشورمان مهم است. ما در گذشته سهمیه‌ها را کسب کرده‌ایم و این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. کسب مدال مهم است. اینکه ما سهمیه المپیک را کسب کنیم و صرفا یک توریست باشیم، خیلی اتفاق مهمی نیست. نزدیک به 9 ماه تا آغاز مسابقات تکواندو در المپیک فرصت مانده است. ملی‌پوشان با ریکاوری و تمرینات منظم می‌توانند به این مهم برسند.

افلاکی خاطرنشان کرد: خانواده تکواندو به نوعی همه با هم هماهنگ شده‌اند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. در حال حاضر همه شرایط برای موفقیت تکواندو مهیا شده است. هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد، تکواندو در آرامش کامل به مسیر خود ادامه می‌دهد. مسئولان ورزش و فدراسیون همه امکانات را برای تیم ملی آماده کرده‌اند و بچه‌ها باید تلاش کنند تا با آمادگی صد در صد در توکیو حضور داشته باشند. از امروز کادر فنی باید تمام حریفان را آنالیز کند و روی تمام نقاط ضعف و قوت ملی پوشان کار کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول