اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شعار هواداران استقلال علیه زرینچه+ عکس و فیلم

هواداران تیم فوتبال استقلال علیه سرپرست این تیم شعارهایی را سر دادند.

شعار هواداران استقلال علیه زرینچه+ عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حدود 500 نفر از طرفداران تیم استقلال که از ساعت 10:30 امروز مقابل این باشگاه تجمع کرده‌اند همچنان علیه مسولان این باشگاه شعار داده و خواهان جدایی آنها شده‌اند. 

این تعداد از طرفداران تیم استقلال علاوه بر شعارهایی علیه وزیر ورزش و امیرحسین فتحی از جواد زرینچه سرپرست این تیم نیز انتقاد کرده و خواهان جدایی وی از استقلال شدند.

طرفداران تیم استقلال در ادامه از ووریا غفوری حمایت کرده و البته با شعارهایی نظیر «فتحی یادت باشه، استراباید باشه» خواهان بازگشت سرمربی ایتالیایی شدند.

نکته جالب توجه اینجاست که یکی از تصویربرداران صدا و سیما قصد داشت با حضور روی دیواره کنار باشگاه از تجمع طرفداران این تیم فیلم‌برداری کند که استقلالی‌ها وی را از روی دیوار پایین کشیده و مانع از تصویربرداری او شدند. 

طرفداران ناراحت تیم استقلال بابت جدایی استراماچونی از استقلال و رفتن وی به کشورش بسیار ناراحت هستند و به همین دلیل با حضور مقابل باشگاه تجمع اعتراض‌آمیز انجام دادند.

 

 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول