اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تقی زاده: مقدمات واگذاری سرخابی ها تا پایان سال فراهم می شود/ آخرین مجمع آنها اوایل ماه آینده برگزار می شود

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش گفت: اوایل ماه آینده آخرین مجمع سال 98 استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد تا بعد به سمت قیمت گذاری برند برویم.

تقی زاده: مقدمات واگذاری سرخابی ها تا پایان سال فراهم می شود/ آخرین مجمع آنها اوایل ماه آینده برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمشید تقی زاده در مورد تاسیس یک مرکز پزشکی ورزشی اظهار داشت: در شورای معاونان وزارت ورزش در این خصوص بحث شد تا ما یک مرکز پزشکی قدرتمند داشته باشیم. پیگیری‌های وزیر ورزش همین است تا یک مجموعه کلان در ایران تاسیس شود. امیدوارم این خواسته ورزشکاران محقق شود.

وی در خصوص واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی عنوان کرد: ما 19 جلسه با خصوصی سازی و مسئولان اصل 44 برگزار کرده ایم. 3، 4 ماهی که مسئولیت واگذاری را برعهده گرفتم، صحبت وزیر این بود که امروز این دو باشگاه واگذار شوند، بهتر از فرداست.

تقی زاده ادامه داد: با توجه به مشکلات و شفافیت مالی که استقلال و پرسپولیس داشتند درفشی فر و مرغوبکار را در نخستین قدم به دو باشگاه دادیم. با افزایش سرمایه داشته باشند سعی این است موانع مالی برطرف شوند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا ساختمانهای استقلال و پرسپولیس هم به آنها واگذار شده، تصریح کرد: زمان دادکان این ساختمان‌ها خریداری شده که 50 درصد هزینه از سوی فدراسیون و 50 درصد از سوی باشگاه‌ها بوده و تلاش این است ساختمان ها هم به باشگاه‌ها منتقل شوند.

 

تقی زاده خاطرنشان کرد: اوایل ماه آینده آخرین مجمع سال 98 استقلال و پرسپولیس را برگزار خواهیم کرد تا بعد به سمت قیمت گذاری برند برویم. تلاش این است تا پایان سال مقدمات واگذاری صورت بگیرد، این که اهلیت با کیست باید روی آن کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پروسه به عمر دولت قد می دهد، تصریح کرد: ما تدابیر ویژه‌ای داریم و تفاهم این است که بتوانیم دو باشگاه را واگذار کنیم.

تقی زاده در مورد بدهی استقلال و پرسپولیس هم گفت: سازمان حسابرسی این موضوع را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول