اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

نادال: هیچ وقت به عناوین قهرمانی فدرر فکر نمی‌کنم

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: من به عناوین فدرر فکر نمی‌کنم، فقط یک عنوان از او کمتر دارم که البته رسیدن به این رکورد هدف اصلی من نیست.

نادال: هیچ وقت به عناوین قهرمانی فدرر فکر نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از tennisworldusa، راجر فدرر و رافائل نادال تنیسورهایی هستند که همواره برای کسب عناوین قهرمانی بیشتر در حال رقابت هستند. این 2 ورزشکار 38 و 33 ساله به همراه نواک جوکوویچ در صدر بهترین‌های جهان هستند.

در سال 2019، نادال و جوکوویچ با توجه به عناوینی که کسب کردند یک گام به فدرر نزدیک شدند اما فدرر با 20 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف همچنان پیشتاز است. نادال با 12 قهرمانی رولان گاروس و 4 قهرمانی مسابقات آزاد آمریکا به دنبال سبقت گرفتن از فدرر است.

نادال مرد شماره یک تنیس جهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: من هیچ وقت به 20 عنوان قهرمانی فدرر فکر نکرده‌ام و امروز هم در این باره فکر نمی‌کنم. من اینجا هستم تا راه خودم را بروم.

وی افزود: به بهترین شکل از امور مراقبت می‌کنم. من فقط یک عنوان از فدرر عقب هستم اما در این خصوص وسواس ندارم و این موضوع هدف اصلی من نیست.

تنیسور مطرح مردان جهان، یادآور شد: داشتن برنامه و جاه‌طلبی همیشه تا زمانی خوب است که شما آن را تحت کنترل خود داشته باشید در غیر اینصورت می‌تواند ناامیدی را به وجود آورد و خطرناک شود. شما مجبورید از موفقیت‌هایی که به دست می‌آورید راضی باشید به خصوص اگر ادعای کسب یک عنوان بزرگ را دارید که آسان نیست.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول