اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال انتخابی المپیک| معروف: فکر نمی‌کنم وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اخبار را دنبال نمی‌کنم اما فکر نمی‌کنم اوضاع سیاسی ایران هم ناپایدار باشد.

والیبال انتخابی المپیک| معروف: فکر نمی‌کنم وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک به عنوان صدرنشین، اظهار داشت: امروز هر دو تیم ایران و چین از صعود به مرحله نیمه نهایی مطمئن بودند. به همین دلیل، همه جنگندگی و نمایش بهتری در دور بعدی مسابقات از دو تیم ایران و چین خواهند دید.

وی درباره دیدار با کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: بازی مهمی برابر کره داریم که باید پیروز شویم و چیزی برای از دست دادن نداریم. زمان کافی برای فکر کردن درباره بازی بعدی داریم. جمعه استراحت می‌کنیم و برای ریکاوری بدنی و ذهنی، فرصت خوبی داریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که کره‌ای‌ها در دفاع خیلی خوب هستند، ادامه داد: شهریورماه سال جاری بازی سختی با کره در قهرمانی آسیا در تهران داشتیم و اینجا در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم داریم. قبلا هم گفتم تیم ایران در فرم و شرایط خیلی خوبی قرار دارد. فکر می‌کنم تیم قدرتمندی داریم و مشکلی برای مسابقه با کره نخواهیم داشت.

معروف در پاسخ به پرسش خبرنگاری، مبنی بر اینکه وضعیت سیاسی ایران به نظر ناپایدار می‌رسد، آیا نگرانی ندارید؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم که وضعیت سیاسی ایران ناپایدار باشد. ما فعلاً در یک تورنمنت سخت هستیم و با توجه به اینکه اینجا در چین حضور داریم و به دلیل اهمیت بسیار بالای این رقابت‌ها، خبرها را خیلی دنبال نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی مسابقات است و اینکه موفق شویم سهیه المپیک را به دست بیاوریم. برای مسائل غیر از ورزش و انتخابی المپیک، قطعاً در زمان دیگری وقت فکر کردن داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول