اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عرب عامری: وقتی حکم سرپرستی فدراسیون زنان مسلمان را گرفتم، هیچ چیزی نداشتیم/ نباید عجله کرد

دبیر همایش زن و ورزش گفت: وقتی حکم سرپرستی را گرفتم، هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی فدراسیونی را تحویل یک رئیس جدید می دهند معمولا کلید را می گیرد و کار را شروع می کند اما ما هیچ چیزی نداشتیم.

عرب عامری: وقتی حکم سرپرستی فدراسیون زنان مسلمان را گرفتم، هیچ چیزی نداشتیم/ نباید عجله کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، الهه عرب عامری در نشست خبری همایش زن و ورزش، اظهار داشت: فکر نمی کردم کار واقعا اینقدر زیاد باشد. ما جلسات بسیار زیادی را برگزاری کردیم و 6 ماه پیش جرقه برگزاری همایش زده شد. 5-6 ماه زمان برد تا بتوانیم این همایش را برگزار کنیم.

وی افزود: 5 سخنران برای همایش معرفی و دعوت شده اند. دقیقا 60 مقاله برای ما ارسال شد که بعد از بررسی ها 5 سخنران را انتخاب کردیم. یکی از محورهای مورد بحث ورزش قهرمانی است که می توان به بسیاری از سوال ها را پاسخ داد. شهرداری نقش مهمی در ورزش همگانی دارد به همین دلیل تجربیات ورزش شهروندی، چالش ها و مبلمان شهری مواردی است که درباره آن صحبت می شود.

سرپرست فدراسیون زنان مسلمان درباره اینکه وضعیت فدراسیون زنان اسلامی در چه وضعیتی قرار دارد، عنوان کرد: وقتی حکم سرپرستی را گرفتم، هیچ چیزی وجود نداشت. وقتی فدراسیونی را تحویل یک رئیس جدید می دهند معمولا کلید را می گیرد و کار را شروع می کند اما ما هیچ چیزی نداشتیم. 

عرب عامری خاطرنشان کرد: چند تا از مسئولان توصیه کردند فدراسیون باید جای مناسب باشد چون ارباب رجوع ها، کاردارها و سفارتخانه ها هستند. اگرچه حکم داده شده اما امکانات لازم است. باید یک مستاجر را در مجموعه انقلاب بیرون می کردند تا ما بتوانیم آنجا برویم و این پروسه 6-7 ماه طول کشید اما باید سر و سامان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما جلسات متعددی را گذاشتیم و خط مشی داریم. با متخصصان جلسه داشتیم و از تجربیات کارشناسان استفاده کرده ایم. باید قدم ها را محکم برداریم و نباید عجله کرد. وقتی ما مکان مورد نظر را تحویل گرفتیم شرایط خوبی نداشت. مسابقه بین المللی برگزار کردن راحت است اما باید کشورها بیایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول