اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رسایی: دفتر هیات تهران را بگیرند، ضربه جبران‌ناپذیری به گلف وارد می‌شود

نایب‌رئیس هیات گلف تهران گفت: اگر تنها اتاق کار هیات تهران سلب شود، ضربه جبران ناپذیری به بدنه خانواده بزرگ گلف کشور وارد خواهد شد.

رسایی: دفتر هیات تهران را بگیرند، ضربه جبران‌ناپذیری به گلف وارد می‌شود

آزاده رسایی منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص فعالیت های هیات گلف استان تهران اظهار داشت: هیات گلف استان تهران یکی از فعال ترین هیات های ورزشی در سطح استان است که توانسته در مدت کوتاهی علاقمندان زیادی را به این رشته جذب کند. اولویت کاری هیات معرفی و آموزش این رشته به اقشار مختلف جامعه است تا این رشته جذاب  بتواند جای خود را در دل خانواده های تهرانی باز کند. 

وی در ادامه افزود: هیات پایگاه های سیار خود را در کنار جشنوارهای تابستانه و زمستانه در پارکها و فضاهای سبز شهرداری با بهترین امکانات  مستقر کرده و بدون چشمداشت مالی و بصورت کاملا رایگان با حضور داوطلبانه مربیان توانمند و پیشکسوت به  معرفی و آموزش این رشته برای خانواده‌ها و شهروندان تهرانی پرداخته است. این درحالی است که در سراسر دنیا برای آموزش این رشته ورزشی فاخر، مبالغ هنگفتی از علاقمندان این رشته کسب می‌شود.

نایب رئیس هیات گلف استان تهران تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به فعالیت‌های خالصانه و انسان دوستانه این هیات درخصوص همگانی کردن این رشته ورزشی مسئولان نیز به دنبال حمایت های معنوی و مالی از هیات باشند.

رسایی منش در ادامه به فعالیت های هیات گلف تهران در بعد قهرمانی اشاره کرد و گفت: در بعد قهرمانی نیز هیات گلف استان تهران خوشبختانه بسیار خوش درخشیده و توانسته صاحب مقام های قهرمانی گسترده ای در کشور در بخش بانوان و مردان در گلف و همه رشته های زیر مجموعه مانند گیت گلف،گلف کروکت، مینی گلف و وودبال شود. در بخش بانوان قهرمانان زیادی در دو رده سنی زیر 18سال و بالا 18سال به تیم ملی گلف راه یافتند که این امر نتیجه تلاش و کوشش مستمر بانوان است. 

وی به تلاش بانوان در این رشته اشاره کرد و افزود: در گرمای تابستان و سرمای زمستان و آلودگی هوا و مسافت های طولانی و ... بانوان توانستند بهترین نتایج را کسب کنند اما متاسفانه کمبود و نبود فضای فیزیکی مناسب تمرینی ورزشکاران این رشته خصوصا بانوان را به سوی تنها گزینه آنها یعنی زمین گلف انقلاب که در اختیار بخش خصوصی است، می‌کشاند که برای ورود به این مجموعه خصوصی با محدودیت‌هایی رو به رو هستند.

نایب رئیس بانوان هیات گلف استان تهران در خصوص فشارهایی که برای تخلیه از مجموعه انقلاب مطرح شده، تاکید کرد: تنها دلخوشی ورزشکاران گلف تهران وجود اتاق هیات گلف مستقر در مجموعه ورزشی انقلاب است که مطرح شده این اتاق کوچک از هیات گرفته شود و امیدها و آرزوهای بزرگ ورزشکاران این رشته را دست نیافتنی کند. مجاورت دفتر کار هیات تهران با تنها زمین گلف استاندارد تهران و کشور با هدف دستیابی سریع‌تر بازیکنان گلف به این زمین در زمان تمرین، مسابقات و اجرای دیگر برنامه‌هاست.

رسایی‌منش خاطرنشان کرد: هیات تهران به عنوان بازوی اجرایی فدراسیون گلف میزبان بیشتر رویدادهای ملی و مسابقات قهرمان کشوری در سه رده سنی زیر 18سال، 18 تا 50 سال و 50 سال به بالا در دو بخش بانوان و مردان بوده و بطوریکه در تمام ماه‌های سال این هیات مشغول  برگزاری مسابقات مختلف است.

وی یادآور شد: اجرای این مسابقات اهمیت حضور در کنار تنها زمین گلف تهران را تقویت می‌کند در صورتیکه مالکیت این اتاق از هیات پرکار تهران سلب شود تمام این مسابقات و رویدادهای ملی برگزار نخواهد شد و ضربه جبران ناپذیری به بدنه خانواده بزرگ گلف کشور وارد خواهد شد.  چرا که هیات به جای میزبانی رویدادهای ملی، قهرمان‌پروری، حفظ جایگاه قهرمانی و همگانی کردن این رشته باید به دنبال دفتر کار باشد. 

رسایی منش گفت: از مسئولان می‌خواهم با درایت همیشگی خود هیات گلف استان تهران را یاری کنند تا ثمرات این حمایت باعث رشد و اعتلای این ورزش زیبا و موفقیت روزافزون ورزشکاران توانمند رشته گلف در عرصه‌های جهانی شود.
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول