اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: پیروزی مقابل کویت را به روح حاج قاسم تقدیم می‌کنیم/ هنوز اول راه هستیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: پیروزی هندبال ایران مقابل کویت را به روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم.

پاکدل: پیروزی مقابل کویت را به روح حاج قاسم تقدیم می‌کنیم/ هنوز اول راه هستیم

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت در نخستین مسابقه از دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که توانستیم تیم کویتِ میزبان را شکست دهیم. چون می‌دانم بابت این پیروزی دل مردم شریف ایران حداقل برای لحظاتی شاد شد. ملت بزرگ ایران در این مدت اخبار بدی شنیده و نیاز بود که تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا خبر خوبی به آنها بدهیم. این پیروزی را به روح بزرگ حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران موفق شدیم در خاک کویت که سال‌ها قدرت اول هندبال آسیا بود به پیروزی برسیم. آنها 6 هزار هوادار در سالن مسابقه داشتند، اما با این حال ما توانستیم در این جو سنگین به یک پیروزی بزرگ برسیم. کشورهای عربی سبک خاصی برای حمایت از تیم‌های خود دارند اما ملی‌پوشان ایران بدون توجه به این مسائل جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: هنوز اول راه هستیم و کار اصلی باقی مانده است. همه باید همدل شوند تا در گروه مرگ با حضور قطر نایب قهرمان جهان، کره‌جنوبی نایب قهرمان آسیا و کویتِ میزبان بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم گام‌های بعدی را هم محکم برداریم. هنوز چیزی تمام نشده است و خیلی از راه مانده است تا به هدف خود برسیم. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول