اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ثوری: کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست

رییس فدراسیون بوکس گفت: با وجود حریفان قدرتمند و سختی کار، برای کسب جواز ورود به المپیک، با تمام قوا تلاش می کنیم.

ثوری: کسب سهمیه المپیک کار آسانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسین ثوری با اشاره به اینکه تعداد مسابقات گزینشی المپیک نسبت به گذشته کاهش یافته، اظهار داشت: تیم ملی بوکس با حضور در جام احمد کومرت ترکیه، خود را برای حضور در المپیک آماده کرد. با این شرایط کسب سهمیه کار دشواری است اما با تکیه بر پتانسیل ملی پوشان، کسب جواز دور از دسترس نیست. بوکسورهای ملی پوش خود را برای حضور در المپیک آماده می کنند. با وجود حریفان قدرتمند و سختی کار، برای کسب جواز ورود به المپیک با تمام قوا تلاش می کنیم.

وی شرایط تیم ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مجموعه فدراسیون، کادر فنی و بوکسورها با تمام توان تلاش می‌کنند. تیم وضعیت خوبی دارد و به کسب سهمیه المپیک امیدواریم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص رویدادهای پیش روی تیم ملی توضیح داد: تیم ایران قرار بود بهمن‌ماه در گزنیشی المپیک در سطح قاره آسیا که به میزبانی ووهان چین برگزار می‌شود، حضور یابد که تاریخ این رقابتها تغییر کرد. قرار است این مسابقات 10 اسفند برگزار شود و احتمال میزبانی در چین و در شهری به غیر از ووهان خواهد بود.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: در ابتدای سال آینده نیز یک رقابت دیگر گزینشی که آخرین آن محسوب می‌شود، در سطح جهان و به میزبانی فرانسه انجام خواهد شد.

ثوری توضیحاتی را در خصوص برنامه های حمایتی این فدراسیون از ملی پوشان داد و گفت: تلاش کردیم شرایط را بهینه کنیم. وضعیت حقوقی و بیمه  را مهیا کردیم و اکنون، هم حقوق می‌گیرند و هم بیمه هستند.

وی افزود: تمام اعزام‌های ما در حال انجام است. نگذاشتیم برنامه‌های فدراسیون متوقف شود و با توجه به نظم برنامه های فدراسیون، آرامش به مجموعه بازگشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول