اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

استادیوم آشیانه پرندگان پکن بسته شد

به دنبال شیوع ویروس در چین، استادیوم ملی پکن که میزبان بازی‌های المپیک 2008 بود، بسته شد.

استادیوم آشیانه پرندگان پکن بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس، استادیوم ملی پکن در میان چندین ساختمان عمومی است که توسط مقامات چینی برای مهار شیوع ویروس کرونا بسته شده است.

این استادیوم که به آشیانه پرندگان شهرت دارد میزبان مراسم افتتاحیه، اختتامیه و مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2008 پکن بود. این استادیوم همچنین میزبانی مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک زمستانی 2022 را نیز برعهده دارد.

مقامات چینی اعلام کردند این استادیوم تا روز پنجشنبه 30 جولای تحت کنترل خواهد بود بنابراین مراسمی که قرار بود به خاطر سال نو چینی برگزار شود، لغو شد.

دولت چین دستور بستن تعدادی از جاذبه‌های گردشگری را داده تا سعی کند شیوع ویروس کشنده را کنترل کند. این ویروس صدها نفر را در سراسر کشور چین آلوده کرده است.

به دنبال شیوع این ویروس تعداد زیادی از جشن‌های سال نو لغو حتی بخش‌هایی از دیوار چین بسته شده است. تا امروز 41 نفر کشته و 1300 نفر نیز مبتلا شده‌اند. بیشتر موارد مرگ و میر در ووهان بوده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول