اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد استرالیا| صعود نادال و زورف به یک‌چهارم

رافائل نادال مرد شماره یک تنیس جهان در دیدار با نماینده میزبان در رقابت‌های آزاد استرالیا پیروز شد.

تنیس آزاد استرالیا| صعود نادال و زورف به یک‌چهارم

به گزارش خبرگزاری فارس، در دور چهارم مسابقات تنیس آزاد استرالیا، امروز استان واورینکا، دومینیک تیم، الکساندر زورف و رافائل نادال به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند.

استان واورینکا با نتیجه 3 بر 2 با امتیازهای 6-2، 2-6، 4-6، 7-6، 6-2 مقابل دنیل مدودوف پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. دومینیک تِیم در دیدار با مانفیلس با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. تیم در ست اول با نتیجه 6-2 پیروز شد و در دو ست بعدی با نتیجه 6-4 به برتری رسید.

الکساندر زورف در دیدار با ربلوف از روسیه در 2 ست اول با نتیجه 6-4 پیروز شد و ست سوم را نیز با نتیجه 6-4 به سود خود به پایان برد.

در دیدار مهم امروز رافائل نادال مرد شماره یک جهان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. وی مقابل نیک کرگیوس ست اول 6 - 3 به برتری رسید اما ست دوم را با همین نتیجه واگذار کرد. نادال در ست سوم و چهارم 7 بر 6 پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کرد.

در بخش زنان، سیمونا هالپ تنیسور شماره 4 جهان در دیدار با مرتنز 2 بر صفر با امتیازهای 6-4، 6-4 پیروز شد و به دور بعد راه یافت. آنجلیک کربر تنیسور مطرح آلمانی 2 بر یک مقابل پاولیچنکووا شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول