اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با عراق در اواخر بهمن برگزار می‌شود

طبق توافقاتی که با فدراسیون فوتبال عراق انجام شده تیم ملی فوتسال ایران 2 بازی تدارکاتی دراواخر بهمن با این تیم برگزار می کند.

بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با عراق در اواخر بهمن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق توافقاتی که با فدراسیون فوتبال عراق انجام شده تیم ملی فوتسال ایران 2 بازی تدارکاتی دراواخر بهمن با این تیم برگزار می کند. 

در همین باره سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال عراق اظهار داشت:  تیم ملی فوتسال عراق یکی از تیم‌های خوب آسیایی است و از طرفی اینکه این  تیم در مسابقات آسیایی ترکمنستان حضور ندارد می تواند حریف خوبی برای محک زدن تیم ملی قبل از اعزام به  بازی‌های آسیایی ترکمنستان باشد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  بر این اساس من با کمیته فوتسال هماهنگی‌های لازم انجام شد و من مستقیم با سرمربی تیم ملی عراق صحبت‌های مبنی بر دو بازی تدارکاتی داشتم که مورد موافقت کادر فنی و فدراسیون عراق  قرار گرفت و در حال حاضر فدراسیون فوتبال در حال مکاتبات اداری با این فدراسیون  است و در حال حاضر این بازی قطعی شده و قرار  است در 26 و 28 بهمن این بازی انجام شود. 

انتهای پیام/

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول