اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

معتمدی: مهردلان برنامه‌ای تاکنون به ما نداده/ خداحافظی او جنبه احساسی دارد

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: مهردلان برنامه‌ای تاکنون به فدراسیون نداده که ما بخواهیم بررسی کنیم، خداحافظی او جنبه احساسی دارد.

معتمدی: مهردلان برنامه‌ای تاکنون به ما نداده/ خداحافظی او جنبه احساسی دارد

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه شاهین مهردلان عنوان کرده به دلیل بی‌توجهی‌ها از دوومیدانی خداحافظی می‌کند، بله من هم دیدم پیغامی را در فضای مجازی برای خداحافظی عنوان کرده بود اما فکر می‌کنم این صحبت‌های او احساسی است.

وی ادامه داد: هر ورزشکار یا مربی ورزشکار به ما برنامه بدهد ما در سازمان تیم‌های ملی آن را بررسی و تصویب می‌کنیم. اما مهردلان تا کنون هیچ برنامه‌ای را به فدراسیون ارائه نکرده است. 

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: روال سازمان تیم‌های ملی به شکل حمایتی است. ما ورزشکاران را برای المپیک در سه طیف قرار داده‌ایم. ابتدا ورزشکارانی که ورودی المپیک را کسب کردند مانند حدادی و تفتیان و اردوهای آنها هم زیرنظر مربیان‌شان در حال حاضر در جریان است. مورد دوم ورزشکارانی هستند که جزو رنکینگ هستند و می‌توانند از این طریق به عنوان گروه ب سهمیه المپیک را کسب کنند که مهردلان هم جزو این دسته است. دسته سوم افرادی هستند که رکوردهاشان نزدیک به کسب سهمیه است. 

معتمدی ادامه داد: ما برنامه همه ورزشکاران را طراحی و در سازمان تیم‌های ملی تصویب کرده‌ایم. ورزشکاران دسته سوم هم مانند قنبرزاده و جعفر مرادی هم کارهایشان انجام شده چه برسد به مهردلان که در دسته دوم قرار دارد.متاسفانه او تا کنون برنامه‌ای ارائه نکرده و ما منتظر هستیم.

وی عنوان کرد: حتی ما نمی‌دانیم او در حال حاضر با کدام مربی کار می‌کند وچه برنامه‌ای دارد. اگر هم مربی ندارد باید هیأت استان کارهای او را به فدراسیون ارائه دهد. او رکورددار آسیا بوده و نزدیک به ورودی المپیک است. به همین دلیل صد در صد مورد حمایت فدراسیون است. باید از او پرسید آیا تا حالا یک بار هم به فدراسیون آمده است. 

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: هر زمانی که او برنامه‌هایش را ارائه دهد من شخصا قول می‌دهم دو روز دیگر مصوبه سازمان‌های تیم‌های ملی را بگیرم. ما حتی برای او مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را در نظر گرفتیم اما این رقابت‌ها لغو شد اما نامش را برای استانبول کاپ داده‌ایم. 

معتمدی در پایان گفت: به نظرم اگر مشکلی هم وجود داشت ابتدا باید با فدراسیون در میان می‌گذشت نه اینکه آن را در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح کند. به شخصه این موضوع برایم قابل قبول نبود. باز هم می‌گویم صحبت‌های او جنبه احساسی داشته و امیدوارم هر چه زودتر برنامه‌هایش را ارائه کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول