اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی نژاد: مخالفت با انتخاب دایی را تکذیب می‌کنم/ شبهه‌افکنی برای انتخابات فوتبال کار خوبی نیست

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: سرمربی را فدراسیون انتخاب کرده و این را تکذیب می‌کنم که وزارت با انتخاب دایی مخالفت کرده باشد.

علی نژاد: مخالفت با انتخاب دایی را تکذیب می‌کنم/ شبهه‌افکنی برای انتخابات فوتبال کار خوبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد در پایان انتخابات فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: رای 100 درصدی نشان دهنده این است که اعضای مجمع جمع بندی شان حضور مجدد قارداشی بوده است. وقتی به 4 سال اخیر نگاه می کنیم، خیلی از اولین ها در این دوره رخ داد و باعث خوشحالی مردم شد. مدال نوشاد هم اتفاق بزرگی بود. 

وی ادامه داد: تنیس روی میز در همه رده ها شانس مدال دارد و این در حالی است که قبلا اینطور نبود. کشورهای شرق آسیا همه مدعی جهانی هستند. تک‌ مدال تنیس روی میز در بازی های آسیایی بسیار ارزشمند بود و اینها نشان دهنده حال خوب این رشته است.

وی در مورد دوران سرپرستی گفت: این دوره 80 روز بیشتر طول نکشید و ما نمی خواستیم ثبات مدیریتی در این رشته به هم بخورد و در نهایت انتخابات برگزار شد.

علی نژاد عنوان کرد: ورزش کشور در چند ماه آینده رویداد مهمی مانند المپیک را در پیش دارد و امیدوارم تنیس روی میز هم همانند دوره گذشته نماینده داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد. تنیس روی میز ورزش مفرحی است و جنبه همگانی دارد و این ویژگی یک رشته است و ظرفیت های قهرمانی هم شکوفا شده است. 

 

وی در مورد صحبت های دایی که گفته است فدراسیون مرا انتخاب کرد اما وزارت ورزش مخالف بود، گفت: هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را بگوید اما باید احترام یکدیگر را حفظ کنیم. سرمربی را فدراسیون انتخاب کرده و این را تکذیب می کنم که وزارت با انتخاب او مخالفت کرده باشد.

وی در مورد اینکه دادکان گفته قریب در انتخابات رای می آورد، تاکید کرد: این که برخی افراد دیگران را متهم کنند چیز عجیبی نیست. شبهه افکنی کار خوبی نیست و از ناحیه بزرگان باشد، بدتر است. ثبت نام ها از امروز آغاز می شود من هم یک رای دارم. امیدوارم کسی انتخاب شود که شایسته است. اعضای مجمع افراد کاردانی هستند و کسی نمی تواند به آنها چیزی را تحمیل کند.

وی در مورد پاداش های کسب سهمیه گفت: هرکسی سهمیه گرفته پاداش داده ایم. 30 میلیون تومان هم به حساب فدراسیون هایشان ریخته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا پاداش دو سال قبل پرداخت خواهد شد یا خیر گفت: ما علاقمند هستیم اما بودجه باید اجازه بدهد. وزارت ورزش نشان داده همیشه پرداخته کرده و ممکن است تاخیر هم به وجود بیاید.

علی‌نژاد در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون های مانند دوومیدانی تنیس و پارالمپیک گفت: هنوز تایید صلاحیت ها نیامده و علاقمند هستیم که قبل از پایان سال برگزار کنیم. پزشکی ورزشی هم با اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول