اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خروج کمیته داوران از سیستم تک بعدی با آغاز به کار سهرابی/فعالیت‌های ممبینی محدود می‌شود؟

با انتخاب علیرضا سهرابی به عنوان رئیس دپارتمان داوری فعالیت‌های رئیس کمیته داوران محدود شده و شاید حتی این موضوع منجر به ایجاد تغیرات در راس کمیته داوران شود.

خروج کمیته داوران از سیستم تک بعدی با آغاز به کار سهرابی/فعالیت‌های ممبینی محدود می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت نام نامزدها برای انتخابات فدراسیون فوتبال چند روز پیش در شرایطی صورت گرفت که هدایت ممبینی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داده که روز پنجشنبه حیدر بهاروند علیرضا سهرابی را به عنوان رئیس دپاتمان داوری انتخاب کرد و قرار است وی از روز شنبه کار خود را رسما در فدراسیون فوتبال آغاز کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در اقدام اول تصمیم گرفته تا کمیته داوران را از این سیستم تک بعدی خارج کند زیرا بیشتر اعضای کمیته داوران معتقد هستند در تصمیم‌گیری‌ها هیچ نقشی ندارند و تمامی کارها را ممبینی انجام می‌دهد.(واکنش ممبینی به چیدمان داوران).

از سوی دیگر حضور ممبینی در انتخابات فدراسیون اگر چه از نظر اساسنامه و آئین نامه اشکالی ندارد و این موضوع صراحتا در اساسنامه فدراسیون نیامده است( واکنش داور پیشین کشورمان به این موضوع) ولی در مجموع حضور اعضای برخی کمیته‌ها مثل داوران، اخلاق‌،انضباطی و ... در انتخابات ممکن است باعث ایجاد شائبه‌هایی شود و به همین علت فدراسیون فوتبال با انتخاب سهرابی در واقع تصمیم گرفت به نوعی فعالیت‌های ممبینی را محدود کند.

پیش از این تمامی چیدمان‌های داوری به تنهایی توسط هدایت ممبینی انجام می‌شد ولی با انتخاب سهرابی عملا این موضوع منتفی شده و دپارتمان داوری وارد عمل خواهد شد.

حتی ممکن است تغییراتی در کمیته داوران طی یکی دو هفته آتی به وجود بیاید که شاید منجر به کنار رفتن ممبینی از سمت ریاست کمیته داوران شود. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول