اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خوشقدم: کسب سهمیه المپیک برابر با کسب مدال است

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کسب سهمیه با کسب مدال برابر و بسیار دشوار است اما سعی خواهیم کرد نمایندگان بیشتری از ایران در المپیک حاضر شوند.

خوشقدم: کسب سهمیه المپیک برابر با کسب مدال است

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: برای قطعی شدن سهمیه المپیک 2020 توکیو، سه  مرحله دیگر در پیش داریم. پس از این کاراته وان ها ی پیش رو و بر اساس جمع امتیازها، سهمیه ها قطعی می شوند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ازاحتمال بالای  کسب سهمیه سهمیه در وزن تلفیقی 55- کیلوگرم  توسط طراوت خاکسار و سارا بهمنیار خبر داد و گفت: در وزن 68+ کیلوگرم نیز تا کنون حمیده عباسعلی وضعیت سبز دارد و بر اساس امتیاز ها تا کنون سهمیه این 3 دختر کاراته کا قطعی است. با شناختی که از توانمندی رزیتا علیپور دارم، به کسب سهمیه از جانب وی نیز امیدوارم.

وی افزود: برای اولین بار و آخرین بار است که کاراته به المپیک راه می یابد. کسب سهمیه با  کسب مدال برابر و بسیار دشوار است اما سعی خواهیم کرد نمایندگان بیشتری از ایران در المپیک حاضر شوند.

خوشقدم نزدیک بودن زمانبندی کارته وان ها را یکی از مشکلات و مصائب کسب مدال در این مسابقات دانست و گفت: در حال حاضر برای حفظ آمادگی جسمی و روحی اعضای تیم در تلاشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان سطح انتظارات جامعه از کاراته را بالا دانست و گفت: خانواده بزرگ کاراته همه تلاش خود را می کند تا با کسب شش سهمیه در بخش کومیته، در شان نام ایران، در جهان حاضر شویم.

وی جایگاه فعلی کاراته ایران را مرهون دعای خیر مردم دانست و گفت: برای ایستادن بر روی سکوهای المپیک از مردم کشورم می خواهم تا انرژی مثبتشان را از ما دریغ نکنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول