اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صحبت‌های علی نژاد درباره انتخاب اسکوچیچ و زمان اعلام مدیرعامل استقلال+فیلم

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صحبت‌هایی را درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی و اعلام معرفی مدیرعامل استقلال بیان کرد.

صحبت‌های علی نژاد درباره انتخاب اسکوچیچ و زمان اعلام مدیرعامل استقلال+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان  با حضور در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌هایی را درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال و اعلام زمان انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد.

وی درباره انتخاب مدیرعامل استقلال گفت: هنوز جمع بندی نشده است و در حال بررسی هستیم. تا چند روز آینده تکلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص می‌شود. تلاش می‌کنیم این موضوع هر چه زودتر انجام شود و مجموعه باشگاه استقلال با مدیرعامل به کار خود ادامه دهد.

*این فیلم را ببینید.

 

وی درباره سازو کار انتخاب اسکوچیچ اظهار داشت: چند جلسه‌ای را سفیر ایران در کرواسی با برانکو صحبت کرده بود و از طرفی فدراسیون فوتبال هم چند نفری را انتخاب کرده‌بودند. در نهایت با برانکو توافق حاصل نشد و ایشان به عمان رفتند. پس از برانکو به آقای قلعه نویی رسیدند و حضور ایشان در تیم ملی تقریبا نهایی شده بود اما در نهایت به احترام مردم اصفهان و باشگاه سپاهان در نهایت حضور قلعه نویی محقق نشد.

علی نژاد در واکنش به این سوال که با حضور دایی در تیم ملی وزارت موافق نبود، گفت: این طوری نبوده است، فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری کرده است و حراست وزارت ورزش هم این موضوع را تکذیب کرد. 

وی افزود: انتخاب اسکوچیچ توسط فدراسیون فوتبال بوده و کمیته فنی درباره ایشان نظر داده و ما هم از این انتخاب حمایت می‌کنیم.

علی‌نژاد عنوان کرد: شایعاتی که پیرامون اسکوچیچ وجود دارد را قویا تکذیب می‌کنیم. کمیته فنی دو جلسه با ایشان جلسه داشته و در داخل فدراسیون قرارداد این سرمربی بسته شده است و قرارداد ایشان ریالی است و اصلا در این باره دلار وجود ندارد. ما اجازه نداریم مبلغ قرارداد را افشا کنیم و چون قرارداد ریالی است مشکلی در پرداخت آن وجود ندارد. قرارداد با ایشان قراردادی است که کمترین مشکل را دارد. باید از ایشان حمایت کنیم و امیدوارم او در تیم ملی موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی اسکوچیچ انتخاب خوبی بوده است و همه باید از ایشان حمایت کنیم. همه ما باید در کنار ایشان باشیم تا تیم ملی به جام جهانی برود و همه ملت خوشحال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول