اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نماینده ایران بدون نگرانی به مصاف السد می‌رود/مشورت پزشکان سپاهان و اسپایر در خصوص ولسیانی

پزشکان تیم سپاهان و کمپ اسپایر طی روزهای آینده در خصوص مداوای ولسیانی تصمیم گیری نهایی را انجام می‌دهند.

نماینده ایران بدون نگرانی به مصاف السد می‌رود/مشورت پزشکان سپاهان و اسپایر در خصوص ولسیانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم سپاهان روز سه شنبه 29 بهمن و از ساعت 19:05، در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت.

مردان قلعه نویی تمرینات آماده سازی خودشان برای این مسابقه را در دوحه پشت سر می‌گذارند و این درحالی است که با تلاش کادر پزشکی سپاهان، این تیم برای بازی مقابل السد مصدومی نخواهد داشت. چند بازیکن این تیم مانند محبی، رفیعی و مهدی‌زاده که پیش از بازی با العین دچار مصدومیت‌های جزیی  شده بودند با تلاش کادرپزشکی اکنون در آمادگی کامل هستند و به این ترتیب نگرانی بابت بازی دوم مرحله گروهی وجود ندارد.

گئورگی ولسیانی که مدتی برای انجام کارهای درمانی به تفلیس رفته بود و در دوحه به اردوی تیم اضافه شد، زیر نظر پزشکان کمپ اسپایر تحت معاینه قرار گرفت و آن‌ها در حال بررسی وضعیت و شرایط این بازیکن هستند.

ولسیانی در ناحیه زانو دچار مشکل شده و پزشکان و مسئولان تیم سپاهان در انتظار پاسخ معاینات پزشکان کمپ اسپایر هستند تا بهترین تصمیم را در خصوص مداوا و بازگشت سلامتی او بگیرند و این مدافع گرجی را در کوتاهترین زمان ممکن به مرز آمادگی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه برسانند.

کادرپزشکی سپاهان در مشورت با پزشکان اسپایر چندین راه را برای رفع مشکل ولسیانی مدنظر دارد که یکی از این راه‌ها انجام عمل جراحی است اما با این وجود هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و قرار است طی دو سه روز آینده، پزشکان اسپایر پس از بررسی‌های دقیقتر، بهترین روش درمانی را به سپاهان اعلام کنند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول