اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: کادرفنی پیکان باید زودتر تغییر می‌کرد/ با مربی ایرانی بهتر در تیم ملی نتیجه می‌گرفتیم

پیشکسوت تیم فوتبال پیکان گفت: مسئولان باشگاه پیکان نباید می‌گذاشتند تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات بگذرد و بعد تصمیم‌گیری کنند.

مدیرروستا: کادرفنی پیکان باید زودتر تغییر می‌کرد/ با مربی ایرانی بهتر در تیم ملی نتیجه می‌گرفتیم

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با حضورش در هیأت مدیره پیکان اظهار داشت: فعلا همان صحبت‌هایی که قبلا با مدیران تیم کرده ام به همان صورت است و چیزی تغییر نکرده است. مدیران در حال تصمیم‌گیری هستند. آقای شیعی هم بازنشسته است و باید یک نفر برای جایگزینی وی انتخاب شود.

وی درباره شرایط تیم پیکان در این فصل گفت: کار بسیار سختی دارند. بازی‌های پیش رو برایشان سخت است. باید بر روی روحیه بازیکنان کار شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد تغییر در کادر فنی این تیم عنوان کرد: باید خیلی زودتر از اینها تغییرات صورت می‌گرفت. نباید می‌گذاشتند تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات بگذرد و بعد تصمیم‌گیری کنند. نباید فرصت از مربی گرفته شود و با شروع نیم فصل دوم و بعد از یک بازی مربی عوض شود.

مدیرروستا افزود: ویسی قبلا هم اینجا بوده و نیم فصل اول هم در شاهین عملکرد خوبی نداشته‌ ، ولی من نمی‌توانم نظری درباره او بدهم.

وی درباره ماندن یا سقوط کردن این تیم از لیگ برتر تصریح کرد: خیلی سخت است. این تیم با این امکانات و بازیکنان باید بماند.

پیشکسوت پیکان درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی تأکید کرد: این انتخاب هم عدم مدیریت صحیح است. این مسؤولان با همین فرمان در حال پیشروی هستند و این یک اشتباه است و به کسی هم پاسخگو نیستند.

مدیرروستا افزود: این نوع انتخاب کردن بحث دلالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال ما آشکار کرد. ما با مربی ایرانی بهتر می‌توانستیم نتیجه بگیریم و بهتر روی تیممان مسلط باشیم. این اتفاق حضور افراد سودجو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فوتبال پررنگ می‌کند. این انتخاب‌ها برای فوتبال مضر است؛ چه در تیم ملی باشد و چه در باشگاه‌ها. الان این یک فاجعه شده است.

وی در مورد عملکرد اسکوچیچ در بازی‌های پیش رو گفت: ما 2 بازی بسیار آسان داریم و هر کس می‌تواند نتیجه بگیرد و ما دو بازی دیگر، که خیلی دشوار هم هست داریم. امیدوارم سربلند از این بازی‌ها خارج شویم، ولی نباید سکان تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست کسانی بدهیم که در فوتبال ما تیم‌های خوبی به آنها واگذار نشده است. چند وقتی صحبت از مربیان داخلی بود که آنها گزینه‌های بهتری بودند.

پیشکسوت پیکان اظهار داشت: من برای تیم ملی و پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم. هر دو باید در مدیریت کارهای بهتری انجام دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول