اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هنگام‌پور: رسیدن به پلی‌آف بسکتبال در سال اول راضی‌کننده بود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: رسیدن به پلی‌آف آن هم در سال اول حضور در لیگ برتر برای بندرعباس راضی‌کننده بود.

هنگام‌پور: رسیدن به پلی‌آف بسکتبال در سال اول راضی‌کننده بود

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: ما چند روزی را به بچه‌ها استراحت داده بودیم و قرار است از روز شنبه تمرینات خود را برای پلی‌آف آغاز کنیم. ویلی‌کواسی بازیکن خارجی ما قراردادش را فسخ کرد و تنها با ادوارد کِدر می‌خواهیم ادامه دهیم. 

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی دوم می‌گیرید یا خیر، گفت: به هر حال در این شرایط اضافه کردن یک یار خارجی حدود صد میلیون تومان هزینه دارد. من به دنبال رایزنی با شهردار بندرعباس هستم تا این کار صورت بگیرد اما به هر حال آنها باید تصمیم بگیرند. 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در مورد جایگاه این تیم برای حضور در پلی‌آف گفت: ما به احتمال زیاد در جایگاه هفتم قرار می‌گیریم مگر اینکه اکسون بتواند در بازی معوقه شهرداری گرگان را ببرد که در این صورت ما در رده هشتم قرار می‌گیریم. 

هنگام‌پور در مورد اینکه در سال اول به پلی‌آف رسیدید و آیا این اتفاق راضی‌کننده است یا خیر، گفت: قطعاً برای مسئولین شهر و هواداران راضی‌کننده است. خود من با توجه به پتانسیلی که تیم داشت روی پلی‌آف حساب می‌کردم شاید در چند بازی اول انسجام لازم را نداشتیم اما این اتفاق در ادامه افتاد حتی در چند بازی هم که ویلی‌کواسی را در اختیار نداشتیم چون بچه‌ها به انسجام خوبی رسیده بودند توانستیم به پیروزی برسیم. 

وی ادامه داد: مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و مس کرمان به برتری رسیدیم و حتی با پتروشیمی تا یک دقیقه آخر مساوی بودیم اما به خاطر کم‌تجربگی نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در پایان گفت: با همین شرایط در پلی‌آف حاضر می‌شویم و تلاش می‌کنیم که بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول