اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم / چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص لغو شدن بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما آماده بازی بودیم و برای این جدال هم قسم شدیم.

تابش: هم قسم شده بودیم بازی کنیم / چطور فینال حذفی 4 ساعت تاخیر خورد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ مسعود تابش در خصوص لغو شدن بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: ما تلاش زیادی کردیم که با توجه به حساسیت بازی، این جدال به تعویق بیافتد. با مقام‌های کشوری هم صحبت کردیم که این بازی به تعویق افتد و مشخص شد که به دلیل منافع ملی باید برگزار شود.

وی ادامه داد: ما مشکلی ما بازی بدون تماشاگر نداشتیم و فقط خواهان این بودیم که این دیدار به تعویق بیافتد. این بحث پیش آمد که ممکن بحث میزبانی ایران دچار مشکل شود و تیم ملی ایران نتواند مقابل بحرین وعراق میزبانی کند. سعودی‌ها هم از این فرصت می‌توانند سوءاستفاده کنند و به همین دلیل و بحث منافع ملی به ناچار قبول کردیم. 

تابش ادامه داد:‌تماش تلاشمان را کردیم که به استادیوم برسیم ولی به دلیل ازدحام زیاد معطل شدیم. ساعت 4 و 25 دقیقه به ورزشگاه رسیدیم و اینکه اصلا نیازی نیست که تدارکات ما به زمین بیاید. بازیکنان ما در راهروها مشغول گرم کردن بودیم و آماده بازی مقابل پرسپولیس بودیم. 

وی در جواب به اظهارات باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه سپاهانی‌ها نمی‌خواستند این بازی برگزار شود اظهار داشت:‌ ما آماده بازی بودیم و به ناظر بازی اطلاع داده بودیم. اینکه می‌گویند تدارکات نیامد این طور نیست و بازیکنان ما گرم می‌کردند. چطور در بازی جام حذفی 4 ساعت این بازی به تاخیر افتاد و باعث و بانی این اتفاق نیز تماشاگران پرسپولیس بودند. گفتیم به ما زمان بدهید زیرا که به دلیل ازدحام نتوانستیم به ورزشگاه برسیم. راهروها موکت شده است و بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند. ما هم قسم شده بودیم که به این بازی برویم.

تابش گفت: اینکه سپاهان آمده بود که بازی نکند کذب محض است و همین الان تیم پرسپولیس بیاید ما بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول