اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: برخی فکر می کنند با دعوا بزرگ می شوند/ این بهترین خانه کشتی دنیاست

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به جرات می توانم بگویم که اینجا بهترین خانه کشتی دنیاست و همه اینها کار خداست.

دبیر: برخی فکر می کنند با دعوا بزرگ می شوند/ این بهترین خانه کشتی دنیاست

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید ابراهیم هادی صبح امروز با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان مسئولان و پیشکسوتان کشتی و همچنین خانواده شهید هادی برگزار شد.

علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه این سالن اظهار داشت: وقتی قرار شد مسابقاتی را با نام عبدالله موحد برگزار کنیم‌، خود او از این موضوع خبر نداشت و پس از این اتفاق به من اعلام کرد خانه کشتی را به نام هر شخصی دوست داری نامگذاری کن و ما هر تصمیم گرفتیم به اسم یک شهید باشد. خودم حاجتی را از شهید هادی گرفتم که البته دنیایی نبود. 

وی افزود: وقتی می‌خواستیم سالن شماره 2 را بازسازی کنیم، گربه مرده پیدا کردیم و با آن شرایط هیچ کس اجازه نمی داد بچه اش یک ساعت  بچه اش در اینجا بخوابد. وقتی تشک های قبلی را برداشتیم، پوسیده شده بود. 

دبیر با اشاره به مشکلاتش در فدراسیون کشتی تاکید کرد: فدراسیون را با 60 میلیارد بدهی تحویل گرفتم و کارمندی که درست کار نمی کرد را عذرش را خواستیم از من شکایت کرد و 50 میلیون هم  پول خواست. برخی فکر می کنند با دعوا بزرگ می شوند اما اینطور نیست.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اقدامات انجام شده در خانه کشتی گفت: از حمایت های  وزارت ورزش و کمیته تشکر می کنم.  و تمام 15 میلیارد را از بخش خصوصی گرفتیم و یک ریال هم از طرف دولت نبود. بیش از 20 سال به این سالن اکسیژن  نمی رسید و حدود 1.5 میلیارد برای تهویه هزینه کردیم و نور سالن را چند برابر کردیم. به جرات می توانم بگویم که اینجا بهترین خانه کشتی دنیاست و همه اینها کار خداست.  بچه های ما بهترین هستند و باید بهترین امکانات را داشته باشند.

دبیر عنوان کرد: ما سالن امجدیه را هم در دستور کار قرار دادیم و آنجا هم پایگاه قهرمانی خواهد بود تا بزرگانی مانند منصور بزرگر قهرمان پرورش قرار دهند. خانه کشتی کنار دریاچه هم با 70 درصد پیشرفت، کارش رها شده که امیدوارم زودتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول