اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بیانیه NBA: سلامتی و ایمنی تیم‌ها، بازیکنان و هواداران مقابل کرونا بسیار مهم است

اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد سلامتی و ایمنی کارمندان، تیم ها، بازیکنان و هواداران ما در مقابل ویروس کرونا بسیار مهم است.

بیانیه NBA: سلامتی و ایمنی تیم‌ها، بازیکنان و هواداران مقابل کرونا بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و رسیدن آن به آمریکا، نگرانی‌هایی را برای برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال NBA به وجود آورده است.

برهمین اساس اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA درباره این موضوع بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد: سلامتی و ایمنی کارمندان، تیم ها، بازیکنان و هواداران ما بسیار مهم است. ما با تیم های خود در حال هماهنگی هستیم ومرکز بیماری‌های عفونی مشورت می‌کنیم. متخصصان مربوط به بیماری عروق کرونای ویروس هستند و همچنان از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارند. 

همچنین این نگرانی در میان بازیکنان هم وجود دارد و به عنوان مثال سی جی مک کالوم،در توئیتی اظهار داشت که این موضوع را جدی می‌گیرد.

مک کالوم دوشنبه شب در اورلاندو گفت: شما فقط باید مراقب باشید. بدیهی است که این امر بر افراد، به ویژه آنهایی که سیستم ایمنی ضعیف تر و افراد بالای 60 سال دارند، تأثیر می‌گذارد. شما باید خودتان را چک کنید و دست های خود را بشویید ، سعی کنید ارتباط خود را با افراد غریبه کاهش دهید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول