اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدی: در قرنطینه کامل تمرین می کنم/ منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم

ملی پوش بادبانی ایران که در اسپانیا و در قرنطینه به سر می برد، گفت: من به همراه مربی و دو هم تیمی خود در قرنطینه هستیم و تمرین می کنیم.

احمدی: در قرنطینه کامل تمرین می کنم/ منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران درباره شرایطش در اسپانیا اظهار کرد: به محض شروع قرنطینه من، مربی و هم تیمی هایم وارد قرنطینه شدیم و در این شرایط تمرینات ممکن را انجام می دهیم. با توجه به لغو شدن رقابت های انتخابی المپیک و سپس تعویق المپیک نیز فعلا تمریناتی داریم که بدنم افت نکند و در شرایط آماده باقی بماند.

وی درباره تحویل سال نو نیز گفت: امسال شرایط منحصر به فردی داشتم. قرار بود پیش از تحویل سال راهی ابوظبی شوم و در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم که این رقابت ها به تعویق افتاد. من در اسپانیا ماندم و تمرین کردم که ویروس کرونا در این کشور نیز شیوع پیدا کرد و با سرعت بسیار زیادی هم گسترش داشت. من هم در قرنطینه سال جدید را جشن گرفتم.

احمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت خطرناک اسپانیا نمی توان از قرنطینه خارج شد و همچنین سفر کردن هم منطقی نبود و به همین دلیل اینجا مانده ام تا وضعیت مشخص شود. امیدوارم خیلی زود سلامت کامل به سراسر دنیا بازگردد و دوباره روزهای خوب برسد.

ملی پوش بادبانی ایران که خود را برای حضور در المپیک 2020 آماده می کند، گفت: ما منتظر هستیم تا وضعیت مسابقات مشخص شود. کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی بادبانی هنوز چیزی را مشخص نکرده اند. ما هم منتظر هستیم. یکی از هم تیمی هایم سهمیه گرفته اما من و هم تیمی دیگرم باید مسابقه بدهیم. فعلا که هیچ چیز مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تمرینی اش چطور است؟ بیان کرد: زمان برگزاری المپیک مشخص شده اما زمان مسابقات انتخابی نه. ما در قرنطینه تمرین داریم. رکاب می زنم و با ارگو کار می کنم تا بدنم آماده بماند. با بهتر شدن شرایط و اوضاع هم دوباره تمرینات اصلی را از سر می گیریم. امیدوارم فعلا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود و بیشتر از این مردم جهان با مشکلات مواجه نشوند.

احمدی در پایان گفت: از همه مردم عزیز ایران هم می خواهم که قرنطینه را رعایت کنند. این روزها می گذرد و با کمک هم می توانیم خیلی سریع ویروس را ریشه کن کنیم. از تمامی پزشکان، پرستان و کادرهای درمانی هم تشکر می کنم که این روزها واقعا از جان خود مایه می گذارند. امیدوارم همگی سالم و سلامت باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول