اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نیمار: در قرنطینه خانگی هستم اما سخت تمرین می کنم

گران ترین فوتبالیست کنونی جهان فوتبال اطمینان داد که در دوران قرنطینه با جدیت در حال حفظ آمادگی جسمانی اش است.

نیمار: در قرنطینه خانگی هستم اما سخت تمرین می کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمار که هم اکنون در برزیل بسر می برد و به خاطر شیوع کرونا، در وضعیت قرنطینه خانگی است، از آخرین اوضاع خود در مصاحبه ای صحبت کرده است.

وی در گفت وگو با سایت فوتبال اظهار داشت: در خانه به همراه خانواده ام حضور دارم و هر روز تمرینات سختی را انجام می دهم. امیدوارم هر چه سریع تر بتوانیم از این دوره سخت عبور کنیم و به زندگی عادی بازگردیم.

او که در سال 2017 در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد و گران ترین فوتبالیست تمام ادوار شد، افزود:از این زمان با مسئولیت پذیری استفاده می کنم. بسیار سخت تمرین می کنم. مربی شخصی من جزئیات زیادی از کار سخت و قوی را برای من آماده کرد تا زمانی که به تمرینات گروهی و مسابقات بازخواهیم گشت، از نظر جسمانی در بهترین شرایط ممکن باشم.

 ستاره برزیلی که هم اکنون بحث  حضور مجددش در بارسلونا مطرح است ، خاطر نشا کرد:این وظیفه ما  ورزشکاران است که هنگام بازگشت به مسابقات 100 درصد آماده باشیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول