اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس مرکز ایفمارک ایران به کمپین AFC برای مقابله با کرونا ملحق شد

رئیس مرکز ایفمارک ایران هم به کمپین AFC برای مبارزه با ویروس کرونا ملحق شد.

رئیس مرکز ایفمارک ایران به کمپین AFC برای مقابله با کرونا ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در ادامه معرفی افراد جدید ملحق شده به کمپین AFC برای مبارزه با ویروس کرونا به نام «زنجیره را بشکن» اسم زهره هراتیان، رئیس مرکز ایفمارک ایران را آورد.

AFC درباره او نوشت: زهره هراتیان مسئول پزشکی و رئیس اجرایی مرکزپزشکی AFC مرکز ایفمارک ایران  را تبدیل به یک بیمارستان موقت برای بیماران کرونا کرده که 3000 هزار تخت دارد. 

هراتیان در مصاحبه خود گفت: حتی این روزها والدینم را نمی توانم ملاقات کنم. من با آنها از طریق مجازی ارتباط برقرار می کنم. این روزها علائمی از کرونا داشتم به همین خاطر قرنطینه شدم اما بعد از اعلام شدن منفی بودن تستم سریعا به سرکارم برگشتم.

وی افزود: من و همکارانم با ایجاد هشتگ «#football 1_0 Corona» با کمک بازیکنان فوتبال مشهور ایرانی مردم را راهنمایی می کنیم و از آنها می خواهیم در خانه هایشان بمانند. ما مثل تیم فوتبال هستیم که مقابل کرونا تمام تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم. تمام مردم در اقصی نقاط دنیا برای ما دست می زنند تا در این نبرد برنده شویم.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول