اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

درخواست اتحادیه راگبی اسکاتلند برای کاهش دستمزد حقوق کارکنان

اتحادیه راگبی اسکاتلند با توجه به مسائل مالی ایجاد شده درخواست کاهش حقوق کارکنانش را داد.

درخواست اتحادیه راگبی اسکاتلند برای کاهش دستمزد حقوق کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه راگبی اسکاتلند (SRU) به دنبال عدم ثبات مالی ناشی از بیماری ویروس کرونا، کاهش دستمزد بازیکنان و مدیران برتر را تأیید کرده است.

مارک دادسون مدیر اجرایی کاهش 30 درصدی حقوق را پذیرفته است در حالی که مدیران اجرایی پیشنهاد داده اند کاهش 25 درصدی را قبول کنند.

همچنین اتحادیه راگبی اسکاتلند قصد دارد تا حدود 75 درصد از 450 کارمند خود را مرخص کند. کارمندانی که کمتر از 50 هزار پوند درآمد دارند تحت تأثیر قرار نمی گیرند، در حالی که افرادی که 75 هزار پوند درآمد دارند 10 درصد درآمد خود را کاهش می دهند.

افرادی که بین 75 تا 100 هزار پوند درآمد دارند کاهش 15 درصدی را تجربه خواهند کرد. کارمندانی که بین 100 تا 200 هزار پوند دریافت می کنند کاهش 20 درصدی دارند. کارمندان بالای 200 هزار پوند کاهش 25 درصدی را خواهند داشت.

اتحادیه راگبی اسکاتلند در این باره گفت: ما نمی دانیم مسابقات که از سر گرفته می‌شود. ما تعداد زیادی از کارکنان ورزشکاران و مربیان را در سراسر کشور داریم که در زندگی روزمره خود ارزش های راگبی را در زندگی روزانه خود دنبال می کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول