اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ترسیم نقشه راه برای مقابله جدی و طولانی مدت با کرونا/ تمام المپیکی‌ها پایش می شوند

ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار و نقشه راه برای مقابله جدی و طولانی مدت با کرونا ترسیم شد.

ترسیم نقشه راه برای مقابله جدی و طولانی مدت با کرونا/ تمام المپیکی‌ها پایش می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جامعه ورزش به منظور گسترش شیوع این ویروس ارائه داد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه این ویروس برخلاف پیش بینی های قبلی بمدت یکسال گریبانگیر تمام دنیا خواهد بود، اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با حمایت سلطانی فر بلادرنگ تشکیل شده و ادامه دارد اما برای مقابله جدی با این ویروس نیاز به نقشه راه داریم که این نقشه راه ترسیم شده و فعالیت ها بصورت جدی ادامه خواهد داشت.

خلیلیان جبران خسارت های ناشی از کرونا در جامعه ورزش را هم مورد توجه قرار داد و گفت: با نقشه راه و حرکت بر مدار برنامه تلاش می کنیم که با بهترین راهکارها جامعه ورزش را حتی الامکان از این ویروس در امان بداریم.

وی گفت: تمام ورزشکاران المپیکی بصورت تلفنی و مداوم پایش می شوند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول