اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امامی: برای انتخابی یک چرخه کارشناسی در نظر گرفته‌ایم / نظریه پزشکی برای جراحی کریمی وجود دارد

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: قرار است به زودی یک چرخه‌ کارشناسی برای انتخابی تیم ملی در نظر گرفته شود.

امامی: برای انتخابی یک چرخه کارشناسی در نظر گرفته‌ایم / نظریه پزشکی برای جراحی کریمی وجود دارد

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برنامه فدراسیون کشتی در سال 99، اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی تا دهم تیرماه همه مسابقات را لغو کرده است. مشخص نیست که چه برنامه‌ای را در دستور کار خودش دارد. همه برنامه فدراسیون‌های کشتی بر مبنای اتحادیه جهانی کشتی است. امسال با ویروس کرونا مواجه شده‌ایم باید برنامه‌ریزی با بر طرف شدن این ویروس انجام گیرد. 

*برای انتخابی یک چرخه کارشناسی در نظر گرفته‌ایم

وی در رابطه با برگزاری مسابقات انتخابی المپیک گفت: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با مدیران فدراسیون  جلساتی را برگزار کرده‌اند. قرار است به زودی یک چرخه‌ای برای انتخابی تیم ملی در نظر گرفته شود. کارهای کارشناسی این چرخه انتخابی انجام شده و جلسات متعددی در این رابطه برگزار کرده‌ایم. به زودی کم و کیف این موضوع نهایی می‌شود و با عادی شدن اوضاع برنامه‌های کادر فنی پیاده شود.

*لیگ برتر و دسته یک برگزار می‌شود

سخنگوی فدارسیون کشتی در خصوص برگزاری  فصل بعد لیگ برتر و دسته یک عنوان کرد: رئیس سازمان لیگ درصدد است که در سال آینده لیگ برتر و لیگ دسته اول را برگزار کند. نصیرزاده به استان‌های مختلف سفر می‌کند تا مقدمات برگزاری لیگ را فراهم کند و میزبان مسابقات انتخاب شود. آنچه مسلم است همه این موارد بستگی به عادی شدن وضعیت دارد. بعد از برگزاری لیگ برتر ما مسابقات جام باشگاه‌های جهان را نیز داریم. در صورتی که فرصت برگزاری مسابقات را نداشته باشیم امکان این وجود دارد که لیگ دسته اول را برگزار نکنیم.

 

*از راه دور کشتی گیران را زیر نظر داریم

امامی در با رابطه تمرینات اختصاصی کشتی‌گیران تیم ملی عنوان داشت: سرمربیان تیم ملی از راه دور تمرینات کشتی‌گیران را زیر نظر دارند. مربیان تیم ملی هم هر کدام کشتی‌گیران را زیر نظر دارند تا برنامه کشتی‌گیران را چک کنند و با کادر فنی در ارتباط باشند. با این حال هیچکدام از تمرینات انفرادی جای تمرینات گروهی را نمی‌گیرد.

* یزدانی و کریمی به آمادگی کامل می‌رسند

وی در خصوص آمادگی حسن یزدانی و جراحی علیرضا کریمی بیان کرد:  با توجه به زمان زیادی که تا شروع المپیک باقی مانده، حسن یزدانی و علیرضا کریمی هر دوی‌شان به آمادگی لازم می‌رسند.  اگر جراحی پزشکی لازم باشد، زیر نظر پزشکان این جراحی صورت می‌گیرد. یک نظریه پزشکی برای جراحی کریمی وجود دارد که در حال بررسی هستیم.

*تا جای جدید به فدارسیون کشتی اختصاص پیدا نکند، خانه کشتی را تحویل نمی‌دهیم

سخنگوی فدارسیون کشتی در مورد ادعای فدراسیون های جودو و شمشمیربازی در خصوص خانه کشتی شهید صدرزاده گفت:  قبل از المپیک 2012 و در زمان مدیریت مرحوم خطیب، خانه کشتی شهید صدرزاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت. قبل از آن ساختمان اداری فدراسیون کشتی در ورزشگاه شیرودی قرار داشت. با انتقال ساختمان اداری در کنار خانه کشتی‌مان ما در یک جا به صورت متمرکز قرار گرفتیم. هم اکنون منتظر آن هستیم تا هتل آکادمی تکمیل شود و در اختیار فدراسیون کشتی قرار بگیرد و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، خانه کشتی صدرزاده را تحویل نمی دهیم.

 

*رایزنی هایی برای کسب کرسی در اتحادیه کشتی انجام داده‌ایم

ما با برنامه‌ریزی و رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم و می‌خواهیم فدراسیون کشتی فردی را در اتحادیه جهانی کشتی داشته باشد. نفراتی را مدنظر داریم و در صدد کسب کرسی های مهم بین المللی هستیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول