اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مقابله منچستریونایتد با افسردگی بازیکنان در دوران قرنطینه ای

منچستریونایتد با افسردگی بازیکنانش به خاطر قرنطینه خانگی مقابله می کند.

مقابله منچستریونایتد با افسردگی بازیکنان در دوران قرنطینه ای

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه بزرگ فوتبال انگلیس و جهان، این روزها با دغدغه های بسیاری مواجه است. در کنار رسیدگی به امور مالی ناشی از بحران کرونا، مدیران باشگاه با چالش حضور ستارگان تیم شان در قرنطینه خانگی و افسردگی احتمالی این عده مواجه هستند. البته مدیران الدترافوردی برای این منظور دست به کار شده و تمهیداتی اندیشیده اند.

طبق اعلام دیلی میل، باشگاه انگلیسی برای این منظور از بخش پزشکی خود کمک گرفته است. در این مورد استیو مک نالی، یکی از پزشکان تحت قرارداد با سرخ پوشان اظهار داشت: هر چه این دوره بیشتر طول بکشد، بیشتر باید مراقب باشیم که بازیکنان از نظر روحی لطمه نبینند.

وی افزود: نمی خواهیم کاری کنیم که بازیکن احساس کند با مشکل روحی باید مواجه شود.در واقع تلاش می کنیم بسیار هوشیار بمانیم. هر روز آنها را چک می کنیم و به وضعیت جسمانی بازیکنان می پردازیم.

مک نالی ادامه داد: خوشبختانه حال اکثر آنها خوب است. هرچند که از وضع موجود گاه شکایت نیز می کنند. ما به هرحال تمرکز خود را روی آنها حفظ می کنیم.

طبق اظهارات این مقام، اعضای کادر پزشکی باشگاه، بازیکنان را زیر نظر خود تقسیم بندی کرده اند و هر پزشک به امور چند بازیکن دقت می کند.

پیکارهای لیگ برتر انگلیس از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا تعطیل بوده و مشخص نیست چه زمانی از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول