اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خلیلی: بازخورد کلاس‌های آنلاین سوارکاری بسیار مثبت بود/از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده خواهیم کرد

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: چهار دوره آموزش آنلاین سوارکاری با بازخورد مثبت در جامعه سوارکاری همراه بوده تا جایی که اکنون یکی از رویکردهای مهم توسعه آموزشی فدراسیون استفاده مکرر از فضای مجازی است .

خلیلی: بازخورد کلاس‌های آنلاین سوارکاری بسیار مثبت بود/از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود خلیلی از برگزاری چهار دوره آموزشی آنلاین طی یک هفته گذشته برای مخاطبان این فدراسیون خبر داد و گفت: بحران کرونا هر چند فعالیت های میدانی ورزش دنیا را تحت تاثیر قرار داد و فدراسیون سوارکاری هم متاثر از دیگر عرصه ها نتوانست رویدادهای رقابتی را برگزار کند، اما بلافاصله بعد از این بحران، برنامه ریزی برای استفاده از فرصت فضای مجازی برای فعالیت های آموزشی فدراسیون صورت گرفت و دوره های تئوری درجه سه مربیگری، آموزش مبانی هنرهای رزمی سواره، آموزش کتاب آبی ‌و بیماری های فصلی و راه های پیشگیری از آن در صفحه اینستاگرام در ارتباط زنده با جامعه مخاطب برگزار شد و اتفاقا با استقبال بسیار خوب اهالی رشته های مختلف مواجه شد.

وی افزود: از این پس با رویکرد تداوم در برنامه های آنلاین با استفاده از فضای مجازی می نگریم و با وجود محدودیت ها که برای جمع شدن ها پیش روی ورزش کشور قرار دارد، برنامه های آموزشی فدراسیون از طریق فضای مجازی را تداوم می بخشیم.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: کمیته آموزش در حال آسیب شناسی و ارزیابی از دوره های برگزار شده است تا در ادامه برنامه های جامع تری  را  با هدف استفاده بهتر جامعه سوارکاری ارائه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول