اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ستاره والیبال هلند: روزها خسته کننده شده‌اند/ ممکن است پریدن را فراموش کنم!

ستاره هلندی تیم والیبال میلانو گفت: روزهای قرنطینه واقعاً خسته کننده‌ شده‌اند و تحمل آنها سخت است.

ستاره والیبال هلند: روزها خسته کننده شده‌اند/ ممکن است پریدن را فراموش کنم!

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمیر عبدالعزیز فصل گذشته شرایط بسیار خوبی همراه با تیم باشگاه خوبی یعنی میلانو داشت، اما آنها هرگز نتوانستند بالاتر از 4 تیم برتر سری آ قرار بگیرند. شیوع ویروس کرونا هم موجب شد تا رقابت‌های سری آ تعطیل شود و همه بازیکنان این روزها در خانه تمرین می‌کنند.

* شما این روزها در خانه تمرین می‌کنید؟ چقدر دلتان برای تمرینات تیمی تنگ شده است؟

 بله؛ من دلم برای والیبال، مخصوصاً بازی‌ها و حضور کنار هم تیمی‌هایم تنگ شده است، اما در حال حاضر بیشتر یک زندگی عادی را از دست داده‌ام. چون دیگر نمی‌توانم بدون مشکل از خانه خارج شوم و در کنار دوستان و خانواده باشم.

* در دوران قرنطینه چطور وقت خود را می‌گذرانید؟

روزها واقعاً خسته کننده می‌شوند، زیرا بعد از گذشت بیش از یک ماه در خانه نمی‌توان کار جدیدی اختراع کرد. بیشتر روزها سعی می‌کنم زودتر از خواب بیدار شوم و برنامه‌ای را که مربی بدنسازمان برای ما تهیه کرده است را انجام دهم و بعد از آن بیشتر به تماشای فیلم مشغول می‌شوم. گاهی هم به برقراری تماس ویدئویی با دوستانم، بازی پلی‌استیشن و ... می‌پردازم. اگر هوا هم خوب باشد گاهی در بالکن خانه می‌نشینم!

* شرایط را در روزهای آینده چطور پیش بینی می‌کنید؟ احتمالاً تا چند ماه دیگر هم خبری از والیبال نخواهد بود...

 شرایط سخت و عجیب است، چون ما عادت نداریم مدت زیادی استراحت کنیم و از والیبال دور باشیم. امیدوارم که به زودی فرصتی برای بازگشت به تمرینات فراهم شود، زیرا ممکن است فراموش کنم که چگونه می‌توانم پرش کرده و والیبال بازی کنم!

* این فصل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما تیم میلانو چه جایگاهی می‌توانست کسب کند؟

ما فصل خوبی را در کنار 4 تیم بزرگ سری آ داشتیم و خودمان هم در رده پنجم بودی، اما واقعاً نمی‌دانم که توان حضور در نیمه‌نهایی را داشتیم یا خیر. در چلنج کاپ واقعاً عالی عمل کردیم و مطمئنم که شانس زیادی برای قهرمانی در آن کاپ داشتیم. البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کسی از آینده خبر ندارد.

* آیا این وضعیت والیبال را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

تا حالا هم تأثیر زیادی بر روی والیبال دیده می‌شود، چون بسیاری از باشگاه‌ها دچار مشکلات مالی شدند. در حال حاضر بازیکنان و باشگاه‌ها در حال مذاکره در مورد حقوق این فصل خود هستند. ضمن اینکهخ ما نمی‌دانیم که چه زمانی و چگونه لیگ فصل آینده شروع خواهد شد. پیش‌بینی اینکه این وضعیت چگونه ادامه پیدا خواهد کرد دشوار است، زیرا هیچکس نمی‌داند کرونا چه زمانی تمام می‌شود. امیدوارم به زودی این ویروس ریشه‌کن شود.

* برنامه شما برای فصل بعد چیست؟

قبل از رسمی شدن آن، من چیزی در موردش نمی‌گویم ، اما به زودی خبری منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول