اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل شاهین بوشهر: برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم/از میشو راضی هستیم

سعید مسیگر گفت: قبل از تعطیلی لیگ برتر ما شرایط خوبی داشتیم و برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر: برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم/از میشو راضی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید مسیگر در رابطه با صحبت‌های مطرح شده مبنی بر واگذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: ابتدای فصل هم نمی‌توانستیم تیم‌داری کنیم و شاهین طبق قانون نباید زیر نظر شهرداری ادامه می‌داد اما با صحبت‌هایی که انجام شد یک مجوز یک ساله گرفتیم تا از کمک شهرداری بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: گمانه‌زنی‌های مختلفی در این رابطه شده اما فعلا صحبت خاصی نشده و روی هدفمان تمرکز کرده‌ایم و برای ماندن تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم و به مسئله واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم چرا که شاهین یک باشگاه پرطرفدار است و متکی به شخص نیست و مطمئن باشید به مشکلی  برنخواهد خورد.

 مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که درباره «وضعیت لغو یا ادامه لیگ بسته پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه دادید؟» عنوان کرد: ما در این خصوص نامه نگاری کردیم و گفتیم ابتدا اولویت سلامتی باید در نظر گرفته شود اما به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و امکان دارد موج دوم این بیماری نیز در راه باشد.
 
مسیگر اضافه کرد: اگر قرار بر ادامه بازی‌هاست هیچ هراسی نداریم. اتفاقا باید بگویم تعطیلی لیگ به ضرر ما بود اما فوتبال و سلامت جامعه دو مسئله کاملا جداست. فعلا قرار شده پانزدهم اردیبهشت جلسه بگذارند و در این رابطه تصمیم گیری و به ما هم اعلام کنند و ما هم با یک برنامه‌ریزی مناسب تمریناتمان را آغاز می‌کنیم.
 
وی درباره قرارداد میشو کریستیچوویچ گفت: ابتدا که قرار نبود لیگ تعطیل شود ما شرایط خوبی داشتیم و از کار او هم راضی هستیم چرا که با مربی‌گری او تیم دوم جدول در نیم فصل دوم هستیم. اکنون مشخص نیست اما با توجه به شرایط  تلاش می‌کنیم تا ایشان ماندنی شود چرا که تا امروز هر دو طرف متعهد به قرارداد بوده اند و میشو ارتباط خوبی با باشگاه داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول