اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باقرزاده: منتظر برنامه‌های فدراسیون جهانی هستیم/ لیگ را بدون تماشاگر برگزار می‌کنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: برای برنامه ریزی در مورد تقویم سال 99 منتظر برنامه‌های فدراسیون جهانی و آسیایی هستیم.

باقرزاده: منتظر برنامه‌های فدراسیون جهانی هستیم/ لیگ را بدون تماشاگر برگزار می‌کنیم

فضل الله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط شمشیربازی اظهار داشت: ما منتظریم که فدراسیون جهانی برنامه‌های خود را اعلام کند تا براساس آن ما هم برنامه ریزی کنیم. در حال حاضر مسابقات انتخابی المپیک در رشته های فلوره و اپه باقی مانده است و رقابت‌های زون آسیا هم لغو شده است.

وی ادامه داد: بخشی از لیگ ما باقی مانده که باید آن را برگزار کنیم. هر زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند که فعالیت‌های ورزشی آزاد است، ادامه مسابقات را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کنیم چون ملی پوشان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و باید حقوق خود را دریافت کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و ورزش هم جزئی از آن است. در حال حاضر تمام مسابقات تعطیل است و حتی در فدراسیون جهانی هم هیچ کس حضور ندارد.

باقرزاده عنوان کرد: در این مدت ما بیکار نبودیم و برای لیگ فصل بعد در تلاش هستیم تا اسپانسرها را بیاوریم. در همین چند روز با باشگاه‌های سایپا و ذوب‌آهن نامه‌نگاری کردیم و و امیدواریم بیایند و شمشیربازی رونق بیشتری بگیرد.

وی در مورد پرداخت پاداش ملی‌پوشان المپیکی گفت: پس از اینکه کمیته ملی المپیک پاداش المپیکی‌ها را پرداخت کرد، ما هم به حساب آنها واریز کردیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول