اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کروزیرو 50درصد از دستمزد بازیکنان و مربیان را کم کرد

مسئولان تیم والیبال کروزیروی برزیل 50درصد از دستمزد مربیان و بازیکنان این تیم را کم کردند.

کروزیرو 50درصد از دستمزد بازیکنان و مربیان را کم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، گسترش ویروس کرونا در جهان، بیشتر مسابقات ورزشی را به حالت تعلیق درآورده است. مسابقات والیبال در نقاط مختلف جهان ابتدا بدون تماشاگر و سپس معلق شد. فدراسیون والیبال برزیل هم پس از جلسه‌ای که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اعلام کرد که لیگ مردان این کشور در فصل 2019-20 تعطیل می‌شود.

با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برزیل باشگاه ساداکروزیرو اعلام کرد که 50درصد از قرارداد مربیان و بازیکنان این تیم کاهش پیدا خواهد کرد. مارسلو مندز، سرمربی آرژانتینی ساداکروزیرو این موضوع را تایید کرد.

بلافاصله پس از اعلام این خبر باشگاه تائوباته، صدرنشین رقابت‌های لیگ برزیل تا پیش از تعطیلی رقابت‌ها عکسی در فضای مجازی منتشر کرد و مدعی شد که «ما برای دومین بار قهرمان لیگ والیبال برزیل شدیم»؛ انتشار این عکس جنجال زیادی به پا کرد و سایر تیم‌ها نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

رادامس لاتاری، مدیراجرایی  فدراسیون والیبال برزیل در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: هیچ تیمی در این فصل به عنوان قهرمان معرفی نشده است. با توافق و رای‌گیری از همه تیم‌ها، پایان رقابت‌ها بدون معرفی تیم قهرمان اعلام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول