اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بوکس فجرکاپ| بازتاب مسابقات در سایت کنفدراسیون بوکس آسیا

کنفدراسیون بوکس آسیا ضمن اشاره به پیشرفت بوکس ایران در سال‌های اخیر، خبر تورنمنت بین‌المللی جام فجر را روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد.

بوکس فجرکاپ| بازتاب مسابقات در سایت کنفدراسیون بوکس آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، سایت رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا خبری در خصوص تورنمنت بین‌المللی جام فجر که قرار است اسفند ماه در تهران برگزار شود، روی خروجی سایت خود قرار داد که متن این خبر به قرار زیر است:

فدراسیون بوکس ایران با تلاش حسین ثوری در سال های اخیر بسیار فعال بوده و برای ارتقا و پیشرفت بوکس ایران تلاش و کوشش زیادی انجام شده است.

 فدراسیون بوکس ایران این تورنمنت بین المللی جدید جام فجرکاپ را برای رده بزرگسالان بخش مردان سازماندهی کرده که در تهران پایتخت ایران در سال 2021 برگزار خواهد شد.

این تورنمنت بین المللی در 8 وزن برگزار می‌شود و علی‌رغم مشکلات اقتصادی ایران، به نفرات اول هر وزن جایزه نقدی 500 دلاری اعطا خواهد شد. 

این تورنمنت جدید یعنی جام فجرکاپ جایگزین تورنمنت بین المللی ارومیه شد که قرار بود سال گذشته در شهرستان ارومیه برگزار شود اما بدلیل شیوع ویروس کرونا کنسل گردید.

جام فجر از تاریخ 7 لغایت 15 اسفند 99 در شهر تهران برگزار خواهد شد. تیم ها می توانند حداکثر با 8 بوکسور در این رقابت‌ها شرکت کنند.

برنامه این رقابت‌ها هم در سایت رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا منتشر شده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول