اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی: موافق حذف پلی‌آف هستم/ امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی باشم

بازیکن ملی پوش فوتسال و سن ایچ ساوه گفت: با شرایط اقتصادی موجود تیم ها برای تامین هزینه‌های خود در لیگ برترحذف پلی‌آف فوتسال کار خوبی بود که سازمان لیگ انجام داد.

کریمی: موافق حذف پلی‌آف هستم/ امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی باشم

 مهدی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد تعطیلی  لیگ برتر فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: متاسفانه با ورود این بیماری به کشور شرایط بسیار سخت شد اما خوشبختانه با رعایت مردم و در خانه ماندن روند صعودی بیماری متوقف شده که امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد پایان یافتن کرونا باشیم، این روز ها با امکانات محدودی که در اختیار دارم در خانه تمرین می کنم.

بازیکن ملی پوش فوتسال و سن‌ایچ ساوه گفت:  با برنامه‌‌ریزی خوبی که باشگاه سن ایچ در سال گذشته انجام داد، جزو اولین تیم‌هایی بودیم که تمرینات را شروع کردیم و اردوی آماده‌سازی خوبی در شمال کشور برگزار کردیم، به همین دلیل با آمادگی بالای خود توانستیم در سه دیدار ابتدایی لیگ  برتر پیروز شویم و با به‌نمایش بازی‌های زیبا توانستیم در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ قرار بگیریم.

وی همچنین در مورد حذف پلی‌آف گفت: در دو فصل گذشته باشگاه سن‌ایچ نتایج خوبی با این سبک برگزاری مسابقات لیگ برتر کسب کرده و جذابیت خاصی نیز برای همه ایجاد شد. اما من موافق حذف پلی‌آف هستم چون با شرایط اقتصادی موجود تیم ها برای تامین هزینه‌های خود با مشکلات فراوانی مواجه هستند و طولانی شدن مسابقات فشار زیادی را بر روی باشگاه‌ها وارد می‌کند.

 وی در ادامه افزود: از هواداران باشگاه تشکر می‌کنم و برای همه آرزوی سلامتی دارم، امیدوارم در لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در مسابقات آسیایی و جام جهانی قرار بگیرم تا ان‌شاالله در کنار سایر ملی‌پوشان در مسابقات آسیایی و جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول