اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احمدی: فدراسیون همگانی بلاتکلیف نیست/ وزارت ورزش سکوت نکرده است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: شرایط انتخابات فدراسیون همگانی فراهم نبود و تازه اسامی افراد واجد شرایط انتخابات اعلام شده است.

احمدی: فدراسیون همگانی بلاتکلیف نیست/ وزارت ورزش سکوت نکرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالحمید احمدی در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، به جمع‌بندی رسیده، اظهار داشت:  جمع‌بندی وزارتخانه را معاونت ورزش قهرمانی قبل از ماه رمضان اعلام کرد و امیدوارم که بعد از ماه رمضان و مهیا شدن شرایط به دلیل شیوع کرونا بتواند فدراسیون‌هایی که شرایط‌شان فراهم است را به سمت تشکیل مجمع انتخاباتی ببرند.

احمدی در مورد بلاتکلیفی فدراسیون ورزش همگانی و سکوت وزارت ورزش و اینکه نامزدها برای چندمین بار به عدم برگزاری انتخابات اعتراض کرده‌اند، گفت: فدراسیون همگانی بلاتکلیف نیست با سرپرست اداره می‌شود. وزارت هم هیچ سکوتی نکرده، شرایط انتخابات فراهم نبود و تازه اخیراً اسامی افراد واجد شرایط انتخابات اعلام شده اما با مشکلاتی مواجه شدیم. قبل از پایان سال دو مجمع انتخاباتی برگزار کردیم، فدراسیون جانبازان با شرایط خاصی انتخاباتش به سرانجام رسید، اما فدراسیون دوومیدانی علیرغم برگزاری به مشکل خورد به خاطر مشکلاتی که به دلیل حضور اعضای مجمع وجود داشت و علیرغم زحمتی که برای برگزاری مجمع کشیده شد، منتفی شد.

وی که با برنامه رکورد گفتگو می کرد، با اشاره به اینکه منتظر هستند اوضاع به آرامش برسد تا با حضور افراد در مجمع، انتخابات برگزار شود، اضافه کرد: ما فدراسیون‌های المپیکی داریم که بیشتر در حوزه قهرمانی کار می‌کنند و ممکن است در برهه‌هایی فورس‌هایی وجود داشته باشد که ناگزیر به سمت برگزاری انتخابات برویم. مثل همین دوومیدانی که پیش‌بینی می‌کردیم المپیک در همین مرداد برگزار شود یا بقیه رشته‌هایی که با حضور در بازی‌های آسیایی شرایط ویژه‌تری دارند اما بعضی فدراسیون‌ها موضوعیت‌شان قهرمانی نیست، بلکه موضوعیت آنها بیشتر پوشش ورزش عمومی و همگانی کشور است مثل فدراسیون‌های همگانی، روستایی، زورخانه‌ای، پزشکی ورزشی و ... لذا ما یک حکم کلی را واقعا نمی‌توانیم برای همه فدراسیون‌ها صادر کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول