اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرزام: ورزشکاران در شهرهای خود امکان پاروزنی ندارند/با آغاز تمرینات حریفان ممکن است عقب بیفتیم

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: با توجه به اینکه رقیبان اصلی ما تمرینات را آغاز کرده‌اند ممکن است با این شرایط عقب بیفتیم.

فرزام: ورزشکاران در شهرهای خود امکان پاروزنی ندارند/با آغاز تمرینات حریفان ممکن است عقب بیفتیم

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه با توجه به اعلام ستاد کرونا در ورزش، ورزشکاران روئینگ می‌توانند به صورت انفرادی در شهرهایی که وضعیت سفید دارند تمرینات خود ر پیگیری کنند اظهار داشت: با توجه به اینکه بچه‌های ما باید تمرین در آب داشته باشند متاسفانه در شهرهای خود امکان پاروزنی ندارند؛ این موضوع به خاطر این است که امکانات قایق و پارو فراهم نیست یا محیط مناسب نبوده است.

وی افزود: قایقرانان به صورت انفرادی و طبق برنامه‌هایی که من به آنها می‌دهم تمرینات را پیگیری می‌کنند تا ببینیم این ممنوعیت کی برداشته می‌شود. رقبای اصلی ما مثل کره جنوبی و چین تایپه از خیلی وقت پیش تمریناتشان را شروع کرده و هنگ‌کنگ هم از 2-3 روز پیش تمرینات آبی را آغاز کرده است. با این شرایط ممکن است عقب بیفتیم. البته چاره‌ای نداریم و باید شرایط جسمانی و روانی قایقرانان را حفظ کنیم.

فرزام همچنین در خصوص اینکه آیا صحبتی درباره برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک شده یا خیر خاطرنشان کرد: اوایل هفته فدراسیون جهانی روئینگ ایمیلی را به فدراسیون ارسال کرد که برای مسابقات جهانی پیشنهاداتی داده بود تا نظرات اعلام شود. تاریخ اکثر مسابقات جهانی مشخص شده بود. درباره کسب سهمیه هم اعلام کردند باکره میزبان مسابقات قاره‌ای در حال صحبت هستند تا شرایط را بررسی کنند. این مسابقه احتمالا در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران درباره اینکه پس احتمالاً شما در سال ۲۰۲۰ رویدادی نداشته باشید یادآور شد: این احتمال هست مسابقات قهرمانی آسیا آبان‌ماه در هند برگزار شود. تاکنون صحبتی درباره لغو و برگزاری مسابقات نشده است. شاید می‌خواهند وضعیت کرونا را ببینند بعد تصمیم بگیرند.

فرزام گفت: امیدواریم شرایط بهتر شود تا بتوانیم کارها را انجام دهیم. رقبای ما کار خود را شروع کرده‌اند، هر چه دیرتر تمرینات را آغاز کنیم عقب می‌افتیم. قبل از کسب سهمیه بچه‌های ما با انگیزه و آماده بودند، امیدوارم این شرایط را حفظ کرده و حتی ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول