اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شایان: خوشحالم که در شورای فنی دوومیدانی نیستم/ دلیل کار نکردن ملی‌پوشان با سپهرزاد بهتر است سربسته بماند

سخنگو و عضو سابق سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: از اینکه در شورای فنی جدید نیستم، بسیار خوشحالم چون فرصت بیشتری برای تمرین با شاگردانم دارم.

شایان: خوشحالم که در شورای فنی دوومیدانی نیستم/ دلیل کار نکردن ملی‌پوشان با سپهرزاد بهتر است سربسته بماند

حسین شایان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه دیگر در فدراسیون دوومیدانی و شورای فنی حضور ندارد، اظهار داشت: به هرحال سرپرست جدید تصمیم گرفت که کار به این شکل باشد و من هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. آن زمانی که مبینی به فدراسیون آمد به وی گزارش تمام برنامه ها را دادم و او هم تشکر کرد. در نخستین جلسه شورای فنی هم ما را دعوت نکردند و دوستان جدیدی آمدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دعوت نشدن به شورای فنی ناراحت است، یا خیر، گفت: اصلا، خیلی هم خوشحال هستم، چون بیشتر فرصت می‌کنم به تمرین شاگردانم رسیدگی کنم و مربیگری را ادامه دهم.

عضو سابق سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: همه دوستانی که در شورای فنی حضور دارند افراد با تجربه‌ای هستند و امیدوارم نگاه شان رو به جلو باشد و مدام نگویند که در گذشته چنین و چنان شده است.. در گذشته هر اتفاقی افتاده دیگر تمام شده و باید آینده را دید.

شایان در مورد انتقادهایی که به تصمیم این سازمان برای اعزام دو ملی پوش پرتاب دیسک به بلاروس و مشکلات پیش آمده برای آنها اظهار داشت: ما 7 ورزشکار زیر رنکینگ 100 داشتیم که سعی کردیم بهترین امکانات را برای آنها فراهم کنیم. رسولی و شیری هم جزو شانس‌های کسب سهمیه بودند و به همین دلیل از آنها برنامه خواستیم و اعلام کردند که می‌خواهند با مربی خارجی کار کنند و فدراسیون هم پس از بررسی مربی بلاروسی را برای آنها انتخاب کرد.

وی در مورد اینکه این دو پرتابگر دیسک با هادی سپهرزاد نتیجه گرفته بودند و چرا با وی ادامه ندادند، گفت: بله درست آنها با سپهرزاد نتیجه گرفتند، اما اعلام کردند که دیگر نمی‌خواهند با این مربی کار کنند. دلایل آن هم به خاطر مسائلی بوده که بهتر است سربسته باقی بماند.

شایان عنوان کرد: اگر هم قرار بود مربی خارجی را به ایران بیاوریم باید ماهی 2500 دلار پرداخت می‌کردیم که امکانپذیر نبود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول