اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اواخر خردادماه تکلیف سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته مشخص می‌شود

نخستین جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ و مسابقات کاراته امروز برگزار و درباره ادامه برگزاری سوپرلیگ و لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.

اواخر خردادماه تکلیف سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات، امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه) با حضور محسن خمارلو نایب رئیس فدراسیون، اشرف امینی نایب رئیس بانوان، وحید مومنی سرپرست دبیری ، اعضای هیأت رئیسه و مدیران سازمان لیگ در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

در این جلسه ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: مقرر شد که اعضای هیات رئیسه در اولین فرصت نسبت به تدوین کلیه بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل برگزاری مسابقات و لیگ ها در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی آقایان و بانوان اقدام کنند. همچنین اعضا به توافق رسیدند که برای جلسه بعدی، نقطه نظرات خود را در خصوص چارت سازمان لیگ و مسابقات اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص ادامه یا لغو مسابقات رقابت‌های سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته سال 98 دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد اواخر خردادماه پس از اخذ نظرات ستاد کرونا درباره این موضوع تصمیم نهایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول