اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

توافق هم‌تیمی‌های غفور با مسئولان باشگاه/ کوبایی‌های لوبه ماندگار شدند

دو ستاره کوبایی الاصل تیم والیبال لوبه برای ماندن در این تیم با مسئولان باشگاه به توافق رسیدند.

توافق هم‌تیمی‌های غفور با مسئولان باشگاه/ کوبایی‌های لوبه ماندگار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا موجب شده تا اکثر تیم‌های حاضر در سری آ دچار مشکلات مالی شوند. در همین راستا تیم والیبال لوبه به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مجبور است برای فصل آینده تیمی ارزان‌تر از فصل‌های گذشته را روانه مسابقات کند.

اخیراً بازیکنانی مانند رزنده، بینیک، دهولست از این تیم جدا شدند و شایعاتی درمورد جدایی امیر غفور از لوبه و حضورش در لیگ کره‌جنوبی هم به گوش می‌رسد. در این بین شرایط قرارداد لئال، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال برزیل برای مسئولان لوبه بسیار پیچیده شده بود.

این بازیکن پیش از شیوع ویروس کرونا قراردادش را با لوبه تمدید کرد، اما در شرایط فعلی مبلغ قرارداد وی برای این باشگاه ایتالیایی بسیار بالا است. او در 2 فصل گذشته، ستون حملات تیم لوبه و با کسب 266 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این تیم بوده است.

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام ستاره‌های کوبایی تیم والیبال لوبه رضایت دادند و برای ماندن در این تیم با مسئولان باشگاه به توافق رسیدند تا خیال هواداران لوبه راحت شود. مدیر ورزشی لوبه با تایید این خبر، گفت: ما لوبه هستیم و باید تیمی قدرتمند و در حد نام خود بسازیم. خیال هواداران راحت باشد. ضمن اینکه باید از لئال و سیمون هم تشکر کنم که در این مسیر بسیار با ما همکاری کردند. به این ترتیب لئال و سیمون، دو ستاره تیم والیبال لوبه یک فصل دیگر در این تیم حضور خواهند داشت.

مسئولان لوبه قطعاً در تلاش هستند تا تیمی را بسازند که سال آینده بتواند مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد. درهمین راستا آنها مارلون یانت کوبایی و فالاشی و دی‌چکو را جذب کرده‌اند، اما وضعیت قرارداد امیر غفور با همچنان بلاتکلیف است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول