اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کروس: 3 سال دیگر در رئال مادرید هستم/ رفتن به جزیره را فراموش کنید

تونی کروس مدعی شد که 3 سال دیگر در رئال مادرید بازی می کند و پس از آن بعید است به تیمی دیگر برود.

کروس: 3 سال دیگر در رئال مادرید هستم/ رفتن به جزیره را فراموش کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاره آلمانی رئال مادرید قصد دارد حداقل 3 سال دیگر در این تیم بازی کند. وی ادعا کرده که پس از این مدت حتی تصورش که به لیگ چین یا لیگ برتر جزیره برود سخت است. ستاره آلمانی تا تابستان 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد.

وی در مصاحبه با یورواسپورت گفت: 3 سال در فوتبال زمانی زیاد است. 3 سال با رئال مادرید زمانی طولانی تر. من قطعا قصد دارم این 3 سال را در مادرید بگذرانم. بعد از این زمان وقتی که 33 سالم شد زمان خوبی است که از خودم بپرسم شرایط بدنی ام چطور است و چه چیزی می تواند به من انگیزه بدهد. پس از این سوال باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

کروس از سال 2014 که از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد به یکی از مهره های کلیدی این تیم لقب گرفت و 3 بار قهرمانی اروپا را تجربه کرد.

وی ادامه داد: یکی چیزی که قطعا درباره من نمی خوانی این است که کروس برای 2 سال بازی به چین می رود. این داستان ها را فراموش کنید. من نمی توانم تصور کنم که یک باشگاه دیگری برای من بعد وجود داشته باشد. اگر وجود داشته باشد خب عالی شد یک سال دیگر در اینجا می مانم. بعد از این مدت اگر مثلا انگلیس به من پیشنهاد دهد جایی که به نظرم بازی ها خیلی فیزیکی است من نمی توانم در 33 سالگی در آنجا بازی کنم.

کروس در خصوص بازی رئال مادرید و منچسترسیتی که با حساب 2 بر یک به سود تیم انگلیسی به پایان رسید نیز اظهار نظر کرد. وی گفت: در این 6 سال این اولین بازی بزرگی بود که من از ابتدا در ترکیب رئال نبودم. مشخصا این مسئله من را اذیت می کند ولی باید قبول کنم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول