اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ابراز امیدواری اتحادیه جهانی کشتی برای کم کردن جریمه دوپینگ در ایران

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

ابراز امیدواری اتحادیه جهانی کشتی برای کم کردن جریمه  دوپینگ در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر پورسعید در خصوص موارد مطرح شده در جلسه مشترک با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت : عصر روز گذشته (سه شنبه) جلسه ای را به (ویدیو کنفرانس اینترنتی) با مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی برگزار کردم.

وی افزود: در این جلسه که با تدریس 4 نفر از اساتید برگزار شد، در خصوص روش های انجام آزمایش های دوپینگ از جمله روش های اطلاع ورزشکار از انجام آزمایش، چگونگی حضور آن ها در اتاق کنترل دوپینگ و همچنین نحوه انجام آزمایشات، توضیحات لازم داده شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون گفت: در این جلسه در مورد نحوه انجام آزمایشات دوپینگ با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطالبی عنوان و بر انجام آزمایشات با رعایت پروتکل های ورزشی، بهداشتی، تاکید شد. مسئولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از فعالیت های فدراسیون کشتی در این زمینه رضایت داشتند و ضمن حمایت از این حرکت فدراسیون کشتی در خصوص کارهای آموزشی و انجام آزمایشات بیشتر تأکید داشتند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفتند که اگر روندی که فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ پیش گرفته است، ادامه داشته باشد، این امید می رود که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم ما نیز کمتر شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول