اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کمپ تیمهای ملی اسکواش در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

در دیدار رییس فدراسیون اسکواش با استاندار خراسان جنوبی، ایجاد کمپ تیمهای ملی تصویب شد.

کمپ تیمهای ملی اسکواش در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون با معتمدیان استاندار استان خراسان جنوبی دیدار کرد. در این نشست که عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و غنی رییس هیات اسکواش استان وی را همراهی می کردند، ابتدا مدیرکل ورزش استان ضمن خیرمقدم به رییس فدراسیون گزارشی اجمالی در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی و فعالیت های استان ارائه کرد و سپس رییس هیات اسکواش اقدامات خود را در توسعه اسکواش از بدو تصدی در هیات بیان کرد.

سلیمانی رییس فدراسیون با تقدیر از تلاشهای معتمدیان، اظهار داشت: از بدو حضور معتمدیان برنامه های خوب و ماندگاری در سطح استان صورت گرفته که حاکی از نگاه کلان نگر استاندار به موضوعات است. معتمدیان یک مدیر میدانی بوده و از تلاش های وی در به ثمر رسیدن نخستین مجموعه استاندارد اسکواش ایران در بیرجند که با پیگیری های اداره کل و هیات استان احداث و در لیست پروژه های درحال افتتاح و بهره برداری استان قرار گرفته، تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس فدراسیون با اشاره به مرکز اسکواش بیرجند تاکید کرد: فدراسیون هم اکنون باید نقش حمایتی خود را در این زمینه ایفا کرده و رسما بیرجند را به عنوان مرکز کمپ های ملی و مرکز فعالیت های آکادمیک و پایگاه استعدادیابی در کشور معرفی کند.

سلیمانی با اشاره به پتانسیل این مرکز برای میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: در صورت تداوم حمایت ها از سوی استانداری و اداره کل ورزش با دریافت مجوزهای بین المللی از فدراسیون جهانی اسکواش، میزبانی های بین المللی را در دستور کار داریم که این رویکرد ثبت جهانی این منطقه را با هدف تقویت و توسعه گردشگری ورزشی که از سیاست ها و دورنمای استاندار است را عملیاتی خواهد کرد. این سیاست ها رونق اقتصادی در منطقه را بدنبال خواهد داشت و در این زمینه فدراسیون اسکواش بنا به رویکرد متفاوت استاندار نسبت به ادوار قبلی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

در ادامه معتمدیان استاندار استان خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به سلیمانی، خرسندی خود را از توجه رییس فدراسیون اسکواش نسبت منطقه  اعلام داشت و عنوان کرد: هر چه  تشکیلات مرکزی اسکواش به استان عنایت بیشتری داشته باشند، خراسان جنوبی در ایجاد و تقویت زیرساخت های ورزش های تحت پوشش فدراسیون اهتمام بیشتری خواهد داشت.

وی از میزبانی های مهم کشوری و بین المللی در استان استقبال کرد و اظهار داشت: میزبانی های مهم داخلی و خارجی باعث تردد بیشتر به استان و اجرای هر چه موفقتر سیاست ها و برنامه های جذب گردشگر می شود که و متعاقب آن رشد اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت. در مدت زمان مسئولیتم در استان بازدیدهای میدانی زیادی صورت گرفته و تمرکز ما بر حذف محرومیت زدایی از چهره استان بوده است. در همین راستا روی ظرفیت های استان برنامه های توسعه‌ای خود را عملیاتی کرده‌ایم و اقدامات صورت گرفته اثربخش بوده است.

استاندار خراسان جنوبی به اشاره به توجه ویژه به حوزه ورزش گفت: در حوزه ورزش هم استانداری نگاه ویژه ای به این پدیده اجتماعی دارد. با توجه به محدودیت های اعتباری در سال جاری، سیاست ما بر این بوده که تعداد زیادی از پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد تا مورد بهره برداری قرار بگیرد. توسعه راههای مواصلاتی و ریلی استان که قبل از این مغفول مانده بود و طراحی و ایجاد سایت ورزشی تفریحی منطقه گردشگری بنددره بیرجند و جانمایی دو زمین ورزش پدل استاندارد که توسط استانداری با همکاری شهرداری در حال انجام است، از دیگر اقدامات استانداری در حوزه ورزش محسوب می شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول