اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خمیس آبادی: شرایط برگزاری بدون خطر مسابقات را مهیا کرده‌ایم/ احتمالا لیگ ,ووشو را در تیرماه برگزار می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون ووشو گفت: طبق دستورالعمل‌ها لیگ را برگزار می کنیم و شرایط را برای برگزاری بدون خطر مسابقات مهیا خواهیم کرد.

خمیس آبادی: شرایط برگزاری بدون خطر مسابقات را مهیا کرده‌ایم/ احتمالا لیگ ,ووشو را در تیرماه برگزار می‌کنیم

احمد خمیس آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر ووشو، اظهار داشت: لیگ ووشو در سال گذشته به دلیل بحران کرونا نیمه تمام باقی ماند و فینال و نیمه نهایی لیگ برتر بزرگسالان و جوانان و همچنین دسته یک در بخش مردان و مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بانوان برگزار نشده است. هنوز مجوز کتبی مبنی بر برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به دست ما نرسیده و مترصد صدور مجوز رسمی و کتبی ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا هر چه زودتر این رقابتها را برگزار کنیم تا تکلیف لیگ مشخص شود. 

وی افزود: البته باشگاهها باز شده، ورزشکاران سایر رشته ها تمرینات خود را آغاز کرده اند و به طور حتم نفرات تیمهای حاضر در لیگ ووشو نیز از هفته آینده تمرینات خودشان را آغاز خواهند کرد.

خمیس آبادی در خصوص اینکه فدراسیون ووشو چه تدابیری را در جهت رعایت اصول بهداشتی برای مسابقات را تدارک دیده، تاکید کرد: اقدامات و تمهیدات ویژه ای انجام شده و سالن اختصاصی مسابقات ووشو در محل این فدراسیون در چند نوبت به صورت کامل گندزدایی و ضدعفونی شده و قرار است در روزهای برگزاری مسابقات نیز دوباره انجام شود. همچنین تمامی شرکت کنندگان در روزهای مسابقه باید ماسک و دستکش داشته باشند. رقابتها نیز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. طبق دستورالعمل‌ها کار می کنیم و بدین صورت شرایط را برای برگزای بدون خطر مهیا خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان لیگ برتر ووشو، در خصوص اظهارات مسئول لیگ فدراسیون تکواندو به منظور از سرگیری لیگ تکواندو از تیرماه، عنوان کرد: بنده نیز لیگ تکواندو تهران نیز برگزار می کنم. اگر قرار باشد لیگ برتر تکواندو در تیرماه برگزار شود، پس لیگ برتر ووشو نیز در این ماه برگزار خواهد شد. چون تفاوت زیادی بین رشته های ووشو و تکواندو وجود ندارند و هر دو رشته هوگو، کلاه و ساق بند دارند.

وی در خصوص اینکه لیگ ووشو سال 99  چه زمانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: با برگزاری لیگ در تیرماه هیچ تداخلی در لیگ برتر سال 99 نیز پیش نخواهد آمد و سه، چهار ماه زمان داریم. مهر و آبان به ترتیب لیگ های یک و  برتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول