اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بگ‌زاده: ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد/ با وجود 7 نفر لژیونر نیاز به اردوی خارجی داریم

ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت:7 نفر لژیونر داریم و برای هماهنگی باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم.

بگ‌زاده: ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد/ با وجود 7 نفر لژیونر نیاز به اردوی خارجی داریم

ایمان بگ زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمرینات در این روزها، اظهار داشت: در خانه با دمبل، وزنه، هالتر، نرمش و کارهای کششی، آمادگی خود را حفظ می‌کنم. در حال حاضر هنوز باشگاه‌های حوزه معلولین بسته است و باید در خانه تمرینات خودم را ادامه دهم.  

ملی پوش بسکتبال با ویلچر در خصوص عدم امکانات کافی در بخش جانبازان و معلولین تصریح کرد: اردوهای با کیفیت و امکانات آنچنانی نداریم. برای نتیجه‌گیری در مسابقات سطح یک دنیا و پارالمپیک باید اردوهای تدارکاتی خارجی داشته باشیم و با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم. 

وی ادامه داد: 7 نفر لژیونر داریم و باید هماهنگی باید داشته باشیم تا کار تیمی انجام دهیم. بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر استرالیا یکسال کنار یکدیگر هستند و برای باشگاهی بازی نمی‌کردند تا برای هماهنگی بیشتر راهی مسابقات شوند.

بگ‌زاده با اشاره به استفاده از ویلچرهای قدیمی در بازی های مهم، عنوان کرد: یک ویلچر استاندارد 100 میلیون تومان قیمت دارد و مسئولان برای کسب نتیجه اصلا هزینه نمی‌کنند. به ویژه شرایط فعلی لزوم رسیدگی و توجه را بیشتر می کند. بطور مثال یک فرد ویلچری برای حرکت باید لاستیک را لمس کند و با توجه به تماس لاستیک با زمین ریسک آلودگی بسیار بالاست. در این شرایط بیماری اگر دست آلوده‌ را به بینی و دهان بزند، مبتلا به بیماری کرونا می‌شود. اگر یک فرد معلول کرونا بگیرد برای او خطرناک است و ریه، کبد و کلیه‌اش را درگیر می‌کند. باید تجهیزات بیشتری برای یک معلول فراهم کنند تا حداقل بیمار نشود.

 

وی در خصوص اینکه ورزشکاران ایرانی با غیرت مسابقه می‌دهند و بازیها را پیروز می‌شوند، تاکید کرد: در مسابقات آسیایی با غیرت و تعصب قهرمان شدیم، مسئولان باید برای رسیدن به سکوهای قهرمانی جهان بیشتر هزینه کنند. در رقابتهای جهانی با حریفان قدرتمند بازی می کنیم و باید سرمایه‌گذاری خوب، تدارک خیلی قوی و ویلچر استاندارد با آنها روبرو شویم تا شانس موفقیت داشته باشیم.

عضو تیم مخابرات اصفهان در خصوص لیگ بسکتبال با ویلچر گفت: مخابرات بهترین و پرسابقه ترین تیم در لیگ بسکتبال با ویلچر 6سال پشت سر قهرمان شده است. هم اکنون مراحل نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال مسابقات لیگ باقی مانده و امسال قهرمانی با حضور تیم شیمیدر خیلی سخت تر از پارسال خواهد بود. 

بگ‌زاده خاطر نشان کرد: مبالغ دریافتی بازیکنان در لیگ بسکتبال با ویلچر زیاد نیست و با این قراردادهای پایین کاری نمی‌توان کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول