اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

پورمیرزایی: مربی پاراوزنه‌برداری باید از جنس این رشته باشد / مربی که از بیرون بیاید، نتیجه نمی گیرد

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان گفت: باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته و مربی ای‌ برای تیم ملی بیاورند که از جنس پاراوزنه‌برداری باشد.

پورمیرزایی: مربی پاراوزنه‌برداری باید از جنس این رشته باشد / مربی که از بیرون بیاید، نتیجه نمی گیرد

منصور پورمیرزایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: در این شرایط کرونایی و تعویق مسابقات پیش آمده، فرصتی دست داده تا تمرینات انفرادی، هوازی و بدنسازی‌ام را انجام ‌دهم تا آمادگی خود را حفظ کنم. امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت خاتمه یابد تا در اردوهای تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات تکنیکی را نیز دنبال کنیم.

نایب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی با اشاره به تغییرات در انجمن پاراوزنه‌برداری و انتخاب سرمربی آینده تیم ملی، تصریح کرد:‍ بعد از حضور حسین رضازاده بعنوان رئیس انجمن پاراوزنه ‌برداری، قرار است چند هفته آینده جلسه هم‌اندیشی برگزار شود. در این نشست نظرات ملی‌پوشان گرفته می‌شود و سپس تصمیم خواهند گرفت تا سرمربی و اعضای کادر فنی انتخاب  شود.

پورمیرزایی در خصوص انتخاب مربیان برای پاراوزنه‌برداری، تاکید کرد: قهرمانانی که بیرون از رشته پاراوزنه‌برداری به تیم ملی می‌آیند و مطمئنا نتیجه نمی‌گیرند چون رشته وزنه‌برداری با پاراوزنه‌برداری تفاوت‌های زیادی دارد. باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشند و مربیِ‌ برای تیم ملی بیاورند که از جنس پاراوزنه‌برداری باشد.کسانی مثل علی اصغر رواسی که تجربه فراوانی دارند می‌توانند برای سرمربیگری مفید واقع شوند. 

 

وی در خصوص مسابقات انتخابی پارالمپیک، گفت: از سال 2017 تا قبل بازی‌های پارالمپیک باید در رقابتهای انتخابی کسب سهمیه شرکت می‌کردیم و یک رویداد دیگر مانده تا سهمیه کامل را بگیریم. در نهایت 6 وزنه‌برداری که رکوردهای خوبی دارند و شانس زیادی برای کسب مدال خواهند داشت، با نظر مستقیم کادر فنی به بازیها اعزام می شوند.  

وی در خصوص عقب افتادن بازیهای پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: تعویق زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک در حدود 70 درصد به نفع ما شد، چون زمان خوبی به ما داد تا بدن خودمان را بازسازی کنیم و با تمرینات بیشتر کیفیت رکوردها را بالا ببریم. ولی فاصله زمانی زیاد با بازی‌های به طور حتم روی انگیزه‌ ملی‌پوشان تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول