اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مقانلو: تکواندوکاران برای برگزاری اردوهای مستمر باید شرایط قرنطینه را تحمل کنند

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان گفت:ملی‌پوشان اگر می‌خواهند اردوهای مستمر داشته باشند باید شرایط قرنطینه را تحمل کنند.

مقانلو: تکواندوکاران برای برگزاری اردوهای مستمر باید شرایط قرنطینه را تحمل کنند

بیژن مقانلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تکواندو درحالی که بیماری کرونا هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: برای آغاز اردوهای تیم های ملی در این شرایط خطرناک بیماری کرونا، قهرمانان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبل از ورود به اردو، در محیط قرنطینه تمرینات را انجام دهند. البته استارت اردو بستگی به نظر مستقیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان دارد.

وی در خصوص شرایط خاص برگزاری اردوی منظم نیز تصریح کرد: البته برگزاری مستمر و تاثیرگذار اردوها از جهاتی به قهرمانان بستگی دارد تا در شرایط قرنطینه بمانند و تحمل این اردوها با وضعیت خاص را داشته باشند و از قرنطینه خارج نشوند. تمرین با برنامه نتیجه‌بخش خواهد بود و باعث می شود ملی‌پوشان شرایط ایده‌آل را برای کسب اهداف خود داشته باشند.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در خصوص افزایش وزن المپین های تکواندو کشورمان بخاطر فاصله زمانی زیاد تا بازی های المپیک، تاکید کرد: تکواندوکاران با وزن کم کردن قبل از مسابقات بیگانه نیستند ولی نوع کاهش وزن نفرات به تصمیمات کادر فنی تیم ملی دارد.  

مقانلو خاطرنشان کرد: تکواندو خانواده ماست و افتخارشان افتخار ماست، با برنامه‌ریزی در مسابقات پیش‌رو خوش بدرخشند و مثل همیشه آرزوی بهترین‌ها را برای تکواندو ایران دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول